Skip to content

כוכבים עם רוקדים

להקת "מאנה", זוכת פרסי גראמי, מגיעה לראשונה לישראל ותופיע גם ברבע הגמר של "רוקדים עם כוכבים" מאת כתב מגפון  להקת "מאנה" המקסיקנית תופיע בתוכנית רבע הגמר של "רוקדים עם כוכבים" בערוץ 2 ביום חמישי 5.7. הלהקה תבצע בתוכנית את הלהיט שפרסם אותה – Corason espinado. שבוע לאחר מכן תופיע הלהקה בהיכל נוקיה בתל אביב. פירוש השם MANÁ […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

להקת "מאנה", זוכת פרסי גראמי, מגיעה לראשונה לישראל ותופיע גם ברבע הגמר של "רוקדים עם כוכבים"

מאת כתב מגפון 

אנרגיות חיוביות. להקת מאנה

להקת "מאנה" המקסיקנית תופיע בתוכנית רבע הגמר של "רוקדים עם כוכבים" בערוץ 2 ביום חמישי 5.7. הלהקה תבצע בתוכנית את הלהיט שפרסם אותה – Corason espinado. שבוע לאחר מכן תופיע הלהקה בהיכל נוקיה בתל אביב.

פירוש השם MANÁ  בספרדית הוא "אנרגיות חיוביות". בשנת 92' הקליטה הלהקה את אלבומה הראשון  Donde jugaran Los niños", שהפך להצלחה מסחררת ומסחרית במדינות רבות בעולם, לרבות ארצות הברית וספרד. כ- 100 שבועות שמרו על מקומם בטופ 10 במצעד המכירות כאחד האלבומים הנמכרים ביותר באמריקה הלטינית.

לאחר שמכרו מיליוני עותקים מאלבומיהם יצאו חברי הלהקה בשנת 93' לסיבוב הופעות באמריקה. הלהקה זכתה בשישה פרסי גראמי, האחרון ב-2011 על אלבום הרוק הטוב של השנה, ואחד מלהיטיה הגדולים, Living without air  משנת 93' זכה בפרס MTV לקליפ הלטיני הטוב ביותר של השנה.

בשנת 94' קיבלה הלהקה את פרס אלבום הרוק הנבחר של המגזין הבינלאומי Billboard. בשנת 95' האלבום Cuando Los Ángeles Lloran  (כשהמלאכים בוכים), שם את הלהקה על מפת הרוק העולמי. בשנת 2000 קרלוס סנטנה בחר לארח את MANÁ באלבומו Supernatural בלהיט Corazon espinado, שאיתו יופיעו בערוץ 2.

  

                                                                                           

1 Comment

  1. מעיין
    11 ביוני 2012 @ 15:55

    המקור של השם לא בלטינית ולא בספרדית. לפי אתר הבית שלהם, המקור הוא פולינזי (אחד מהדיאלקטים).

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן