Skip to content

לקראת החופש הגדול – דרך זולה לטייל בחו"ל

כל מי שחשקה נפשו לטייל בטבע, בלי לשלם הוצאות לינה אסטרונומיות, מוזמן לקרוא עד הסוף ולבחון אופציה חדשה וזולה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כל מי שחשקה נפשו לטייל בטבע, בלי לשלם הוצאות לינה אסטרונומיות, מוזמן לקרוא עד הסוף ולבחון אופציה חדשה וזולה

מאת דני בר

רבים וטובים מנופשי הקיץ מבלים את לילותיהם בבתי מלון יקרים של ארבע וחמישה כוכבים או באוהל על הקרקע, עם אלפי כוכבים ובחינם. יש גם דרך אחרת לטייל, בעיקר בארה"ב ואירופה, והיא באמצעות הקרוואן – רכב שהוא בית או בית שהוא רכב.

הבעיה עם הקרוואן היא שאין בנמצא קרוואן ידידותי לסביבה, מכל בחינה. קרוואן זולל דלק, מזהם אוויר ונוסע לאט.

חברה אמריקנית בשם Habitents מציעה פתרון זול ונוח, בינתיים רק לדגמי טויוטה פריוס. אם ירוק, אז עד הסוף. חברת Habitents מציע אוהל המתלבש על הדלת החמישית של הפריוס, והופכת את הרכב לקמפר – בית מתנייע לשעות הלילה, בלי להעמיס על הרכב משקל וקונסטרוקציות, שעולות כסף, צורכות דלק ומזהמות אוויר.

החברה משלבת את הרכב הידידותי לסביבה וחסכוני בדלק עם רעיון האוהל הנייד מבד, ובנתה חליפה מתקפלת שמלבישים על אחורי הרכב ללינת לילה, הגיונית וזולה לשני נוסעים.

האוהל המוסף לפריוס מוסיף חלל מוגן של 203X102 ס"מ, המוסיף גם להרגשת הרווחה בלילה.

למי שתוהה, לשם מה צריך התקן זה אם אפשר לשלב אוהל עגלו מתקפל עם נסיעה ברכב רגיל, אז תשובת Habitents היא, שהאוהל שלהם מיועד למי שלא עושה קמפינג, סוג טיול המצריך לינה על הקרקע וכניסה למקומות לינה מוגדרים ומיועדים לקמפינג. אוהל הפריוס מעניק אפשרות לעצור לשינה גם בתחנות רענון וחניוני לילה לרכב, ובמקום להשעין את מושבי הנוסעים אחורה ולישון שינה הזויה (ומי שנסע בחו"ל מרחקים, יודע במה מדובר) אפשר להתמתח ולישון כמו במיטה, בפריוס המוגדל זמנית.

אוהל הפריוס מתקפל לגודל הנכנס לתא הכפפות של הפריוס (האם יש אוהל מתקפל לגודל כזה?).

מחירו רק 90$ ב- eBay.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן