Skip to content

אם טל ברמן נופל בשישי בלילה אפילו אלוהים לא יכול להציל אותו

ביקורת טלוויזיה / ירמי עמיר תוכנית האירוח החדשה "שישי עם טל ברמן" בערוץ 1 נולדה כבדה, עייפה ומשעממת, ובעיקר היא עושה עוול למנחה מוכשר, שהולך לאיבוד בתוך אולפן מכוער ונטול השראה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ציון 5

גבר הולך לאיבוד. ברמן. צילום: רפי דלויה

בפרומואים הרבים לתוכנית האירוח החדשה "שישי עם טל ברמן" בערב שבת בערוץ 1 נראה המנחה הולך לאיבוד במדבר רחב ידיים ושואל את עצמו מה הוא עושה פה, לאן הולכים ומה עושים. בינגו. זה בדיוק מה שקרה לברמן ב"חיים האמיתיים" – בתוכנית הראשונה, שהוקרנה בסוף השבוע.

ברמן התאדה בתוך אולפן ענק ומכוער להחריד, הוא נראה חיוור ומעט מבוהל ולא בגלל המרואיין הראשון אהוד ברק, שניסה אפילו לעזור לו כששלף את האייפון שלו, ואפילו לא בזכות הפנויה הטריה נועה תשבי.

הלוק של התפאורה ברקע, סטייל הריבועים הצבעוניים של המראיין האגדי לארי קינג, רק הדגיש את הכישלון: ברמן אינו קינג, וגם לא קונאן אובראיין, ג'ימי קימל או ג'ון סטיוארט. הוא אפילו לא היה טל ברמן המצחיק של פעם. ברמן אינו עיתונאי ולא יודע לשאול את השאלות החכמות, הדעתניות והחצופות, שמנחה של תוכנית אירוח צריך לשאול כדי שיקרה משהו אמיתי באולפן.

"שישי עם טל ברמן" אינה גם תוכנית בידור כפי שפורסם בפרומונים. אפילו פינת סאטירה חריפה ומתבקשת לא הגיעה בסוף כדי להציל את הספינה הטובעת. אז מה כן היה לנו? עוד תוכנית בערוץ 1, שנולדה כבדה, עייפה ומשעממת.

ההחלטה של קברניטי ערוץ 1 להרים תוכנית אירוח יוקרתית ביום שישי בערב היא נכונה ואפילו נועזת. עובדה שערוץ 2, רשת, כל כך נלחצו מהיוזמה, ששמו מול טל ברמן שידור חוזר של ראיון עם בר רפאלי.

ערוץ 2 יכול להרגיע. "שישי עם טל ברמן" גדולה על המנחה המוכשר ואינה מהווה איום רציני על המתחרים. מצד שני מדובר בתוכנית ראשונה ואני תמיד בעד לתת צ'אנס נוסף. אולי יקרה נס.  

6 Comments

  1. שושי
    18 ביוני 2012 @ 20:19

    הדלקתי לרגע, ראיתי מרואיינת מקדמת חברה מסחרית. בערוץ האגרה. כיביתי. זה המקום לצמצומים, את טל ברמן יחד עם העורכים.

  2. דן
    18 ביוני 2012 @ 12:05

    שישי בערב בערוץ הראשון (ראשון למה?) הוא משולש ברמודה של הרייטינג,לדעתי גם אם ישימו את ג'יי לנו בשעה הזו ובעיקר בערוץ הזה התוכנית תיכשל .

  3. אילנה ראלי
    17 ביוני 2012 @ 22:09

    חברה המבקרים תנו צ'אנס באמת טל מגיש נפלא אבל המלבישה חנטה אותו בחליפה לא הולמת את גילו הצעיר גם לא כחתן מתאים לו. פעם הבאה בלייזר צעיר ואופנתי מעל טישרט עם הדפס מדליק, חיוכים במקום ואפילו צחוקים, אוהבים אותך אתה מקסים, להשתחרר נקודה . ביננו גם את השולחן להעיף הוא גורם למחסום קר ומנוכר בינך למרוואיין . כורסאות נוחות תרתי משמע . והמתח יישבר.

  4. ירמי עמיר
    17 ביוני 2012 @ 14:36

    שושי וחווה, תודה על התגובות, אני שמח שאתן מפרגנות ואשמח לא פחות מכן שטל ברמן יצליח.

  5. חווה
    17 ביוני 2012 @ 14:01

    לרוב אינני מגיבה אבל הייתי חייבת, במקרה זפזפתי ולטעמי אתה מחמיר – לטעמי הייתה תוכנית טובה, במיוחד לנוכח השעמום הנוראי בשישי והכלום התמידי בערוץ 1 , היו אורחים מעניינים וטל התרגש אך היה ברמני כהרגלו במובן החיובי. הייתה גם סאטירה טובה וחריפה מאוד (נושא לא פשוט עניין האנסים וטוב שמשהו מעלה אותו ) הרבה יותר חריף מתגלית בארץ נהדרת או כל דבר אחר שהיה פה לאחרונה (תזכיר לי מה?), בכלל התגעגענו קצת לפורמט הזה מאז שיאיר הלך לפוליטקה. אני הייתי יותר לארג'ית במקומך במיוחד משום שזו תוכנית ראשונה- 8+

  6. שושי
    17 ביוני 2012 @ 9:23

    תוכנית מקסימה, טל ברמן מקסים, המבקרים הרי מחפשים את ערוץ 1 ולא באמת נותנים צ'אנס. גם המערכון הסאטירי היה מצחיק וקולע, אומנם הבחורה בסוף היתה קצת חלשה אבל תנו לזה צ'אנס זו רק תוכנית ראשונה.
    היה נהדר ולעניין, והיה צחליף מעולה לערוצים האחרים שכבר הפסיקו לחשוב יצירתי ורק חושבים על איזו תוכנית תביא להם יותר פרסומות ויותר כסף.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן