Skip to content

רקטת גראד פגעה במבנה בחוף אשקלון: שוטר מג"ב נפצע באורח בינוני, שוטרים נוספים נפצעו קל

ההסלמה גוברת בדרום. שוטרי מג"ב שנפגעו לא הספיקו להגיע למרחב מוגן. תושבי ישובי עוטף עזה הונחו לשהות הלילה במרחבים מוגנים. יותר מ-40 רקטות נורו היום מעזה לישראל. גורם צבאי מסר: "זה יהיה לילה ארוך"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ההסלמה גוברת בדרום. השוטרים שנפגעו לא הספיקו להגיע למרחב מוגן. תושבי ישובי עוטף עזה הונחו לשהות הלילה במרחבים מוגנים. יותר מ-40 רקטות ופצצות מרגמה נורו היום מעזה לישראל. גורם צבאי מסר: "זה יהיה לילה ארוך"

מאת אליק מאור

אחת הרקטות שנמצאו היום
אחת הרקטות שנמצאו היום

רקטת גראד פגעה הערב במבנה במועצה האזורית חוף אשקלון. שוטר מג"ב נפצע באורח בינוני ושוטרים נוספים נפצעו באורח קל מפגיעת רסיסים ומפגיעות הדף. הנפגעים לא הספיקו להגיע למרחב מוגן. כל הפצועים הועברו לטיפול בביה"ח ברזילאי באשקלון. נזק נגרם גם למספר מבנים.

41 רקטות ופצצות מרגמה נורו במהלך היום (שלישי) מעזה לישראל. תושבי אזור עוטף עזה הונחו להישאר במרחבים מוגנים. גורמים במערך החירום בערים נוספות בדרום כמו אשקלון, אשדוד ובאר שבע, הונחו גם הם להיערך לאפשרות שההסלמה תגבר וירי הטילים יגיע לטווחים מרוחקים יותר מאלה שהיו עד כה.

מוקדם יותר הערב, טענו הפלסטינים כי תינוקת בת שנה וחצי נהרגה בשכונת זיתון בעיר עזה, כתוצאה מתקיפת חיל האוויר הישראלי. בצה"ל דחו טענה זו מכל וכל ומסרו כי לא בוצעה שום תקיפה כזו וכי נצפה שיגור כושל של רקטת קסאם שהתפוצצה שם.

בצמרת צה"ל נועדו הערב עם שר הביטחון, אהוד ברק, ודנו בתגובת ישראל להסלמה. בסיום הישיבה נמסר מלשכת השר, כי "שר הביטחון מקיים בשעות האחרונות התייעצויות עם הצמרת המודיעינית והצבאית בנושא הירי מעזה ונבחנת כל קשת התגובות האפשריות". מדברי הרמטכ"ל הבוקר, בסיור שערך בפתחת ניצנה ומתגובות משרד הביטחון אפשר להבין שישראל לא תאפשר לאירוע מסוג זה לחלוף  בתגובה "רכה" יחסית וכי צה"ל יגיב באופן נמרץ וקשה לכל אירוע שכזה. "זה יהיה לילה ארוך", רמז גורם צבאי.

סרטון שהתפרסם באתר אל קעדה העולמי של הקבוצה שקיבלה אחריות על הפיגוע בגדר עם מצרים (צילום מהטלוויזיה)
סרטון שהתפרסם באתר אל קעדה העולמי של הקבוצה שקיבלה אחריות על הפיגוע בגדר עם מצרים (צילום מהטלוויזיה)

במקביל פורסמה בכלי התקשורת ובאתר אל-קעדה העולמי סרטון ובו מופיעים פעילי הג'יהאד של אל-קעדה, אחד מהם ממצרים ואחד אחר מערב הסעודית, בו הם מספרים על התנדבותם למות כשאהידים בפיגוע שהוציאו לפועל בגבול מצרים.


 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן