Skip to content

עשרים חודשי מאסר בפועל על תקיפת מאבטח בכניסה למועדון

הנאשם, בעל עבר פלילי מגיל צעיר, הורשע על יסוד הודאתו בעבירה של חבלה ופציעה. כתוצאה מהפציעה, איבד המאבטח את ההכרה והובהל לבית החולים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הנאשם, בעל עבר פלילי מגיל צעיר, הורשע על יסוד הודאתו בעבירה של חבלה ופציעה. כתוצאה מהפציעה, איבד המאבטח את ההכרה והובהל לבית החולים

מאת אבירם זינו

שופט בית משפט השלום בת"א, בני שגיא, גזר על מרדכי טויטו 20 חודשי מאסר בפועל על תקיפת מאבטח בכניסה למועדון. המאסר מורכב מעונש של 12 חודשי מאסר והפעלת מאסרים מותנים.

הנאשם הורשע, על יסוד הודאתו, בעבירה של חבלה ופציעה. כתב האישום המתוקן מתאר אירוע שהתרחש ביום 28.2.09, בסמוך לשעה 03:05, בפתח מועדון "קריסטל" בת"א, אליו ביקש הנאשם להיכנס. משנענה בשלילה על ידי אחד המאבטחים, החל הנאשם, יחד עם חבריו שהיו עימו, להניע בכוח את הגדר הקבועה שהייתה במקום, וזאת בניסיון להיכנס למקום.

המאבטחים, וביניהם סרגיי אונישנקו ואולג גריאקוב, ניסו למנוע את כניסתם של הנאשם וחבריו למועדון, ובעקבות זאת התפתח אירוע אלים בין הצדדים, במסגרתו ספג הנאשם מכת אגרוף מאחד המאבטחים. הנאשם שלף סכין מכיסו ולאחר התפתחות קצרה פצע את סרגיי בגבו באמצעות הסכין שהחזיק בידו, ונמלט מהמקום. כתוצאה מהפציעה, איבד סרגיי את ההכרה והובהל לבית החולים.

נציגת הפרקליטות, עו"ד נעמה ניר, התייחסה לחומרת העבירה ולתוצאתה, לעברו הפלילי של הנאשם, למאסרים המותנים העומדים לחובתו (12 חודשים ו-3 חודשים).

טויטו עצמו הביע חרטה על מעשיו וציין כי הוא מבין את הטעות שעשה. הנאשם הוא רווק, בן 24, אשר מתגורר בבית הוריו והוא מעורב באירועי אלימות ופלילים מגיל צעיר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן