Skip to content

עשרים חודשי מאסר לאדם שזייף חתימות ומכר את דירת הוריו ללא ידיעתם

בית המשפט גזר עשרים חודשי מאסר על אדם שהחתים במרמה את הוריו על מסמכים להעברת הזכויות בביתם אליו ולאחר מכן מישכן ואף מכר את הנכס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בית המשפט גזר עשרים חודשי מאסר על אדם שהחתים במרמה את הוריו על מסמכים להעברת הזכויות בביתם אליו ולאחר מכן מישכן ואף מכר את הנכס

מאת אבירם זינו

שופטת בית משפט השלום בכפר סבא, נאווה בכור, גזרה עשרים חודשי מאסר על יצחק יצחק בגין זיוף חתימות על עשרים מסמכים לצורך העברת בעלות על נכסים במרמה – נכסים שהיו בבעלות הוריו. יצחק הורשע בעבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, ובזיוף בנסיבות מחמירות לפי שימוש במסמך מזויף.

על פי המפורט בכתב האישום הנאשם הוא בנם של רחמים יצחק ז"ל וסלחה יצחק. ההורים היו בעלי זכויות חכירה של דירת מגורים ברחוב מנוחה ונחלה 1 בהוד השרון החל משנת 1976. בתקופת האירועים המפורטים בכתב האישום, התגורר יצחק בדירה בצוותא עם ההורים, וסייע להם בענייניהם השוטפים.

בסוף חודש דצמבר 2001  הגיע יצחק עם עורך דינו לדירה וביקש מההורים לחתום על מסמכים שונים מבלי שידעו שהם בעצם חותמים על העברת נכסיהם במתנה לבנם. כעבור מספר חודשים, במאי 2002, מישכן את הדירה לטובת בנק לאומי בסך של 390 אלף שקלים. לאחר מכן המשיך וביצע בדצמבר 2012 עסקה עם בני הזוג אולג ונטליה ניקוליינקו למכירת אותה דירה בתמורה ל-168 אלף דולר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן