Skip to content

אופני אסטון מרטין רק 40,000 $

Aston Martin One-77 היה אחד הדגמים היותר יקרים ומיוחדים של יצרנית היוקרה אסטון מרטין. הרכב כבר לא למכירה אבל ההילה נשארה ועוברת לאופניים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

Aston Martin One-77 היה אחד הדגמים היותר יקרים ומיוחדים של יצרנית היוקרה אסטון מרטין. הרכב כבר לא למכירה אבל ההילה נשארה ועוברת לאופניים

מאת דני בר

אסטון-מרטין חברה ליצרנית אופניים Factor Bikes על מנת ליצר אופניים שהם פאר וחזית הטכנולוגיה, שיישאו גם שם הולם שיזכיר את הדגם היקר ביותר בשעתו, והחדיש ביותר לזמנו, דגם ה- One-77. מטרת שיתוף הפעולה היא ליצור את אופני הכביש המתקדמים ביותר טכנולוגית.

שתי החברות, פקטור בייקס ואסטון-מרטין חברו לחברה המתמחה בטכנולוגיות חלל ורכב, bf1systems והקימו שותפות שמטרתן לייצר את חזית הטכנולוגיה של אופניים. אסטון-מרטין תורמת את השם האייקוני ואת השיווק לקהל מטרה ברמה העילית, קהל מטרה שמכיר ומוקיר את המותג.

האופניים יהיו עמוסות בסיבי פחמן חזקים וקלי משקל שיהיו השלדה של האופניים כמו גם חשוקי הגלגלים. תאורת LED חזית ואחור תאפשר נסיעה בטוחה גם הדמדומים ובלילה. ידיות האופניים כמו גם מושב העור נבחנו ועוצבו בקפידה ההולמת אופני יוקרה, כאשר כל חלק נתפר ידנית.

אופני One-77 מצוידים במחשב דרך ובחיישנים המנתחים ומעבירים לרוכב נתונים רבים הרבה יותר ממהירות ומרחק. המחשב מצוייד במערכת GPS, מד מהירות נפרד לכל גלגל, חיישן לשרשרת העברת הכוח ועוד. המחשב מנתח הנתונים ומנחה הרוכב מה מומלץ לעשות מבחינת מהירות הדוושות ובחירת ההילוך הנכון. מסך מגע של המחשב משתלב על הכידון וכל החיווט נעשה בתוך שלדת האופניים להבטחת תקינות ולמען עיצוב נקי ואלגנטי.

אופני One-77 מיועדות לחובבי רכיבה בעלי יכולת ולאו דווקא לרכיבה מקצוענית וזאת גם בגלל העלות הגבוה המוערכת בסביבות 40,000 דולר לזוג אופניים אחד. אמנם הרבה יותר זול ממכונית One-77 שעלתה 2 מיליון דולר היחידה, אבל ללא ספק יקר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן