Skip to content

גיל שוחט והווירטואוזים במלון בראשית

גיל שוחט והווירטואוזים במלון בראשית: סוף שבוע של מוסיקה יתקיים בין ה-5-7 ביולי במצפה רמון. המלחין והמנצח גיל שוחט יארח את מארינה מקסימיליאן-בלומין, שלומית אהרון, דוראל גולן ואחרים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות


סוף שבוע של מוסיקה יתקיים בין ה-5-7 ביולי במצפה רמון. המלחין והמנצח גיל שוחט יארח את מארינה מקסימיליאן-בלומין, שלומית אהרון, דוראל גולן, יניב ד'אור, יותם כהן ואחרים שישירו וינגנו יצירות מאתגרות

מאת עירית רוזנבלום

סוף שבוע של מוסיקה יתקיים בין ה-5-7 ביולי במלון בראשית במצפה רמון, ביוזמה משותפת של רשת מלונות ישרוטל והמלחין והמנצח גיל שוחט, שינהל אומנותית את "גיל שוחט והווירטואוזים במלון בראשית".

המלחין והמנצח גיל שוחט. צילום גדי דגון
המלחין והמנצח גיל שוחט. צילום גדי דגון

האירוח יהיה במלון בראשית, הנמנה על מלונות היוקרה של ישרוטל, ובמלון ישרוטל פונדק רמון.

האורחים יוכלו ליהנות ממופעים של וירטואוזים ישראליים, אשר ינגנו וישירו יצירות מאתגרות ביותר, ביניהם: גיל שוחט, דוראל גולן, מארינה מקסימיליאן-בלומין, שלומית אהרון, יניב ד'אור, עדיאל שמיט, אירה ברטמן, יותם כהן ואחרים.

אריות, דואטים ומפגש של האופרה עם הפסנתר

בין המופעים שיתקיימו במהלך סוף השבוע: אריות אהבה איטלקיות וצרפתיות מהרנסאנס ועד הרומנטיקה; מופע משותף של גיל שוחט ומארינה מקסימיליאן-בלומין וכן "שלומית אהרון ויוהן סבסטיאן בך".

מלון ישרוטל בראשית במצפה רמון. וירטואוזים ביצירות מאתגרות. צילום אסף פינצ'וק
מלון ישרוטל בראשית במצפה רמון. וירטואוזים ביצירות מאתגרות. צילום אסף פינצ'וק

במופע "האופרה פוגשת את הפסנתר", יבוצעו דואטים מתוך אופרות של ורדי וצ'ייקובסקי, וכן אריות נבחרות מתוך האופרות טוסקה, מדאם בטרפליי, לה טרוויאטה; במסגרת "מפצח האגוזים ועוד כלים שימושיים במיוחד",  יבוצעו – מעבר למפצח האגוזים של צ'ייקובסקי – גם יצירות של רחמנינוב, שופן ודביסי ועוד.

מחיר לזוג במלון בראשית לשני לילות על בסיס אירוח של חצי פנסיון, החל מ-5,384 שקלים.
מחיר לזוג במלון ישרוטל פונדק רמון, לשני לילות על בסיס אירוח של חצי פנסיון, החל מ-2,717.
המחיר כולל כניסה לכל הקונצרטים.

להזמנות: 1-800-800-808, www.isrotel.co.il .

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן