Skip to content

נתניהו: המדיניות כלפי המסתננים נותנת כבר את אותותיה

בפתח ישיבת הממשלה בישר נתניהו: "אנחנו משלימים 190 ק"מ של הקמת הגדר השבוע. המקטע של הגדר באילת, שחשבנו שייקח יותר זמן, הולך ונבנה במהירות. השילוב של הדברים הללו כולל הקנסות והעונשים למעסיקי מסתננים באופן בלתי חוקי – כבר מסובב את המגמה" מאת צבי זינגר ראש הממשלה, בנימין נתניהו, טוען כי המדיניות החדשה שנוקטת מדינת ישראל […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בפתח ישיבת הממשלה בישר נתניהו: "אנחנו משלימים 190 ק"מ של הקמת הגדר השבוע. המקטע של הגדר באילת, שחשבנו שייקח יותר זמן, הולך ונבנה במהירות. השילוב של הדברים הללו כולל הקנסות והעונשים למעסיקי מסתננים באופן בלתי חוקי – כבר מסובב את המגמה"

מאת צבי זינגר

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, טוען כי המדיניות החדשה שנוקטת מדינת ישראל כלפי המסתננים, כבר נותנת את אותותיה.

בישיבת הממשלה הבוקר אמר נתניהו: "מחר ייצא, מטוס נוסף לדרום סודן. בשבוע הבא ייצאו שני מטוסים. בשבועות האחרונים כל מסתנן שחוצה את הגבול ומחכה שייקחו אותו באוטובוס לתל אביב – נלקח עתה למעצר של שנים. הדבר הזה כבר נותן את אותותיו.

"במקביל", אמר נתניהו, "אנחנו משלימים 190 ק"מ של הקמת הגדר השבוע. המקטע של הגדר באילת, שחשבנו שייקח יותר זמן, הולך ונבנה במהירות. השילוב של הדברים הללו כולל הקנסות והעונשים למעסיקי מסתננים באופן בלתי חוקי – אני חושב שיכול, וכבר מסובב את המגמה. אנחנו נפתור את הבעיה הזאת".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן