Skip to content

מכתשים אגן החלה בהפעלת מתקן ייצור חדש לחומרי ארומה

מכתשים אגן החלה בהפעלת מתקן ייצור חדש לחומרי ארומה. המתקן הוקם בשותפות עם חברת פירמניש השוויצרית ועל פי הערכה שתי החברות השקיעו בהקמת המתקן כ-100 מיליון שקל. המתקן הוא פרי של שיתוף פעולה מחקרי עם אוניברסיטת בן-גוריון. המתקן צפוי להעסיק כ- 30 עובדים באתר רמת חובב.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המתקן הוקם בשותפות עם חברת פירמניש השוויצרית ועל פי הערכה שתי החברות השקיעו בהקמתו  כ-100 מיליון שקל. המתקן הוא פרי של שיתוף פעולה מחקרי עם אוניברסיטת בן-גוריון. המתקן צפוי להעסיק כ-30 עובדים באתר רמת חובב

מאת עמי אטינגר

קבוצת מכתשים-אגן מרחיבה את פעילותה בישראל, באמצעות הפעלת מתקן ייצור חדש, המבוסס על תהליך ייחודי, עבור מוצר בתחום חומרי הארומה. התהליך פותח בשיתוף פעולה עם קבוצת המחקר של פרופ' מוטי הרשקוביץ, במרכז בלשנר לקטליזה תעשייתית ופיתוח תהליכים באוניברסיטת בן-גוריון בנגב.

קו המוצרים החדש הוקם בשותפות עם חברת פירמניש השוויצרית ועל פי הערכה שתי החברות השקיעו במתקן כ-100 מיליון שקל. הקמתו מחזקת את מגזר הארומה של קבוצת מכתשים אגן, במסגרתו הקבוצה מפתחת, מייצרת ומשווקת חומרי ארומה לחברות גלובאליות בתחום תעשיית תערובות הטעם והריח.

סטנדרטים סביבתיים קפדניים

המתקן, הממוקם באתר מפעל מכתשים ברמת חובב, תוכנן ונבנה על-פי סטנדרטים סביבתיים קפדניים ביותר במסגרת מחויבות הקבוצה לשמירה על הסביבה, תוך שימוש בטכנולוגיות ייצור מתקדמות בתחומים אלה. תהליך הייצור הראשוני פותח בשיתוף פעולה עם אוניברסיטת בן גוריון, ומוסחר למכתשים-אגן ופירמניש על ידי ב.ג. נגב טכנולוגיות, חברת המסחור של אוניברסיטת בן-גוריון.

"הקמת המתקן מבטאת את המחוייבות שלנו לייצר בישראל מוצרים חדשניים, המבוססים על יכולות מחקר ופיתוח גבוהות , אשר ייהנו מיתרון תחרותי בסביבה הגלובלית שבה אנחנו פועלים ויאפשרו לנו לספק פתרונות חדשניים, יעילים ואפקטיביים ללקוחות שלנו בכל העולם. אני מאמין מאוד בתעשייה ישראלית בתחום שלנו, המבוססת על חדשנות ויצירתיות מבוססי מחקר ופיתוח. המתקן מהווה ביטוי ליכולות אלו ואנחנו נמשיך להשקיע בכיוונים הללו בישראל", אמר היום ארז ויגודמן, נשיא ומנכ"ל קבוצת מכתשים אגן.

שילוב ידע של חוקרים עם יכולות הנדסיות

הוסיף ד"ר אלעד שבתאי, מנהל המו"פ הגלובאלי בקבוצת מכתשים אגן: "אנחנו שמחים להודיע על הקמת המתקן החדש ברמת חובב. צעד זה מוכיח את היתרונות בשילוב בין ידע של חוקרים מובילים בתחומם הנמצאים בישראל עם יכולות טכניות, הנדסיות ושיווקיות של החברה שלנו. אנחנו מאמינים שמתקן הייצור הזה יאפשר למגזר הארומה להמשיך ולבדל את הפעילות שלו במטרה להשיג יתרונות אמיתיים בשוק תחרותי וגלובאלי."

ערך מוסף למוסדות מחקר אקדמי

"השקת המתקן היא הוכחה נוספת לערך המוסף המשמעותי שמביאים מוסדות למחקר אקדמי אל שיתופי פעולה עם גופים עסקיים. כגוף אקדמי מוביל הממוקם בבאר שבע, אוניברסיטת בן גוריון גאה במיוחד לתרום להמשך הבניה והתעסוקה בנגב." ציין נטע כהן, מנכ"ל ב.ג נגב טכנולוגיות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן