Skip to content

בוצע שלב ראשון לקראת הכנסה לפיקוח של מחיר סולר לתחבורה

שר האנרגיה והמים, ד"ר עוזי לנדאו, שחתם על צו המחיל פיקוח על סולר לתחבורה: "ההכרזה על הסולר כעל מוצר בר פיקוח, מאפשרת קבלת המידע המלא, ממנו ניתן יהיה לגזור את המחיר לצרכן. זהו צעד משמעותי להורדת מחירי הסולר. הצו עבר לחתימת שר האוצר יובל שטייניץ.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שר האנרגיה והמים, ד"ר עוזי לנדאו, שחתם על צו המחיל פיקוח על סולר לתחבורה: "ההכרזה על הסולר כעל מוצר בר פיקוח, מאפשרת קבלת המידע המלא, ממנו ניתן יהיה לגזור את המחיר לצרכן. זהו צעד משמעותי להורדת מחירי הסולר". הצו עבר לחתימת שר האוצר יובל שטייניץ 

מאת עמי אטינגר  

שר האנרגיה והמים חתם בסוף השבוע שחלף, בהמלצת ועדת המחירים, על צו המחיל פיקוח על סולר לתחבורה – ברמה של דיווח על רווחיות ומחירים. הצו עבר לחתימת שר האוצר.  

"ההכרזה על הסולר כעל מוצר בר פיקוח, מאפשרת קבלת המידע המלא, ממנו ניתן יהיה לגזור את המחיר לצרכן. זהו צעד משמעותי להורדת מחירי הסולר, ואני מאמין שהשוק יגיב באופן שתהיה הפחתת מחיר באופן טבעי ומבלי שהממשלה תידרש להתערב", מציין שר האנרגיה והמים, ד"ר עוזי לנדאו.  

לאחר פרסומו ברשומות, יחייב הצו את החברות לדווח למפקחת על המחירים במשרד האנרגיה והמים על רווחיות ומחירים של הסולר לתחבורה בהתאם לדיווחים שיתקבלו ייבחן הצורך בפיקוח הסולר לתחבורה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן