Skip to content

סלאח בירך את מורסי: ניצחונך – תקווה לכל מדינות ערב

ראש הפלגת הצפוני של התנועה האסלאמית, השייח' ראיד סלאח, בירך באופן אישי את מוחמד מורסי ואת מנהיג האחים המוסלמים על הניצחון. "ניצחון מורסי והאחים המוסלמים - ניצחון של אנשים שדואגים לאינטרסים של ארצם ולאינטרסים של כל ערבי מדוכא"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ראש הפלגת הצפוני של התנועה האסלאמית, השייח' ראיד סלאח, בירך באופן אישי את מוחמד מורסי ואת מנהיג האחים המוסלמים על הניצחון. "ניצחון מורסי והאחים המוסלמים – ניצחון של אנשים שדואגים לאינטרסים של ארצם ולאינטרסים של כל ערבי מדוכא"

מאת הילאל עאדל

השייח' ראיד סלאח (Wikimedia/Orenrosenfeld)
ניצחון לפלסטין הכבושה. השייח' ראיד סלאח (Wikimedia/Orenrosenfeld)

"זכייתו של מוחמד מורסי בבחירות במצרים כנציג האחים המוסלמים, היא זכייה של ירושלים, אל-אקצא ופלסטין הכבושה" כך  אמר ראש הפלג הצפוני של התנועה האסלאמית בארץ, שייח' ראיד סלאח. סלאח התקשר אתמול (ב') לנשיא הנבחר ולמדריך הכללי של תנועת האחים המוסלמים, ד"ר מוחמד בדיע, ובירך אותם אישית על הניצחון. הוא גם קיבל הזמנה מד"ר בדיע לבקר במצרים.

על זכייתו של מורסי אמר סלאח: "מול המצרים עמדו שתי אופציות: בחירה בהמשך המהפכה המצרית לעבר בניית מצרים מחדש, או חזרה למלכוד הדיכוי של עידן מובארק. ניצחון מורסי והתנועה, הוא ניצחון לעם המצרי, לעבר בניה מחדש, לעבר הסרת הדיכויים, לעבר העזרה לתושב הפשוט ולעבר עתיד זוהר יותר".

סלאח הוסיף: "זה אינו ניצחון רק לעם המצרי, זהו ניצחון ותקווה לכל מדינות ערב. מצרים היא אחת המדינות החשובות והמשפיעות בעולם. מדינה בעלת חשיבות בינלאומית רבה אשר תפעל כעת למען האינטרסים הערבים והאיסלמים בעולם. זהו ניצחון לירושלים, למסגד אל-אקצא ולפלסטין הכבושה".

את דבריו חתם סלאח באומרו "זהו ניצחון שנותן תקווה לכל העמים בעולם לבחור לקחת את גורלם בידיהם. זהו ניצחון של אנשים שדואגים לאינטרסים של ארצם ולאינטרסים של כל ערבי מדוכא. אני מאחל לד"ר מורסי הצלחה וכך גם לתנועת האחים המוסלמים, שנוטלת כעת אחריות כבדה מאין כמותה לבניית מצרים מחדש והבאתה אל עתיד מזהיר, משגשג וחזק".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן