Skip to content

רשת מלונות פתאל תשקיע 25 מיליון שקלים בבידור במלונות בעונת הקיץ 2012

רשת מלונות פתאל תשקיע 25 מיליון שקלים בבידור במלונות בעונת קיץ 2012. החתימה בלעדית את האמנים: אייל גולן, ישי לוי , כוכבי הילדים שי ורועי ורכשה את המופע הבינלאומי גלואו מבית היוצר של ליאור חלפון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רשת מלונות פתאל תשקיע 25 מיליון שקלים בבידור במלונות בעונת קיץ 2012. החתימה בלעדית את האמנים: אייל גולן, ישי לוי , כוכבי הילדים שי ורועי ורכשה את המופע הבינלאומי GLOW מבית היוצר של ליאור חלפון

מאת עירית רוזנבלום

רשת מלונות פתאל ממשיכה גם הקיץ בהשקעות גבוהות בתחום הבידור במלונות – כ-25 מיליון שקלים יושקעו בקיץ 2012 בגיוס אמנים מובילים ובהפקות מקור של הצגות לילדים ומבוגרים שיוצגו ב-29 מלונות הרשת.

אייל גולן מופיע הקיץ באילת ברשת מלונות פתאל. צילום יחסי ציבור אייל גולן
אייל גולן מופיע הקיץ באילת ברשת מלונות פתאל. צילום יחסי ציבור אייל גולן

האמנים שיופיעו הקיץ באופן בלעדי ברשת הינם אייל גולן עם 20 הופעות, ישי לוי עם 15 הופעות וכוכבי הילדים שי ורועי.

בנוסף, רכשה הרשת את הזיכיון להצגת המופע הבינלאומי GLOW מבית היוצר של ליאור חלפון. מדובר במיוזיקל צבעוני לכל המשפחה בהשראת התיאטרון השחור.

הרשת תעניק לאורחיה כניסה למופעים ללא תשלום נוסף.

לדברי רוני אטיאס, מנהל תחום הבידור ברשת מלונות פתאל, שהיא הרשת הגדולה בישראל: "במהלך השנים האחרונות יצרנו סטנדרט חדש בתחום הבידור לנופש הישראלי – אמנים מהשורה הראשונה מופיעים במלונות ומקבלים חשיפה אדירה של מעל ל- 200,000 צופים בחודש".

בנוסף לאמנים הידועים, תעלה הרשת גם כ-13 מחזות זמר מקוריים שהופקו במיוחד עבור המלונות (כגון פינוקיו וסינדרלה, שמשון והרפתקאות נמו) לצד מופעי קרקס אפריקאי, להקת Bollshow, להקת Five Stars – מופע קאברים בינלאומי מלונדון ועוד.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן