Skip to content

שוטרים שבאו להפסיק הטרדת רעש, הותקפו על ידי באי מסיבה בבית שאן

השוטרים הגיעו לדירת המסיבה בעקבות תלונות של שכנים על הרעש הרב שבקע ממנה. אחד השוטרים ספג אגרוף בפניו, ועל שוטרים אחרים הותזו משקאות אלכוהוליים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

השוטרים הגיעו לדירת המסיבה בעקבות תלונות של שכנים על הרעש הרב שבקע ממנה. אחד השוטרים ספג אגרוף בפניו, ועל שוטרים אחרים הותזו משקאות אלכוהוליים

מאת אליק מאור

צעירים שחגגו הלילה במסיבת רווקים בבית שאן, כעסו על השוטרים שהגיעו לדירת המסיבה, בעקבות תלונות שכנים על הרעש הרב שבקע ממנה. הצעירים חשודים כי תקפו את אחד מהשוטרים, שספג אגרוף בפניו, ועל שוטרים אחרים התיזו משקאות אלכוהוליים. המשטרה עצרה חמישה חשודים בגילאי 20 עד 30 והבוקר הם הובאו לבית משפט השלום בנצרת לדיון בהארכת מעצרם.

שני אחים בני 22 ו-26 מנתניה נעצרו היום (שישי) בחשד כי זייפו בדירתם שטרות כסף. בחיפוש שערכה המשטרה בדירתם נמצאו שטרות מזויפים, אמצעי ציוד החשודים לצורך זיוף כסף ורכוש נוסף החשוד כגנוב. אחד מהאחים הכחיש בחקירתו את המיוחס לו והשני שומר על זכות השתיקה. המשטרה תבקש ככל הנראה את הארכת מעצרם.

אתמול (חמישי),  עצרו שוטרי משטרת נתניה, צעיר בן 18 מנתניה בחשד, כי מוקדם יותר השבוע דקר בשוק בעיר חבר של בת זוגו לשעבר ופצע אותו באורח בינוני עד קשה. הוא חשוד גם כי תקף את בת זוגו לשעבר. הצעיר מכחיש את המיוחס לו ויובא להארכת מעצר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן