Skip to content

יעד תיירות חדש נפתח הקיץ לתייר הישראלי: קלבריה שבאיטליה

החל מה- 13 ליולי תפעיל חברת "קשרי תעופה" קו טיסות ישיר לקלבריה שבדרום מערב איטליה. כיום קלבריה הוא אזור נופש פופולארי המציע נופים עם חופי ים בשילוב אוכל איטלקי משובח, הכל במרחק שעתיים טיסה מישראל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

החל מה- 13 ליולי יוכלו ישראלים לטוס ישירות ליעד חדש באיטליה – קלבריה, בדרום מערב המדינה. קבוצת "קשרי תעופה", אשר חתמה על הסכמים עם בתי המלון המובילים בקלבריה, תפעיל את הטיסות אחת לשבוע באמצעות חברת התעופה סאן דור.

כיום לא קיימת תיירות פעילה בין ישראל וקלבריה, למעט כמה מאות צליינים המגיעים לישראל דרך רומא.

קלבריה (CALABRIA) הוא חבל ארץ בדרום מערב איטליה, הנמצא ב"אצבעות" המגף האיטלקי ומונה כשני מיליון תושבים. על שטח של כ-15 אלף קמ"ר משתרעים פארקים לאומיים, חופי רחצה מדהימים ביופיים, מרינות, עיירות ציוריות ואף יערות מושלגים, הכוללים אתרי סקי בחורף.

כיום קלבריה הוא אזור הנופש הפופולארי ביותר בקרב האיטלקים הגרמנים והסקנדינבים וזאת בשל השילוב של נוף עוצר נשימה, חופי ים בהירים ומים תכולים, בשילוב אוכל איטלקי משובח. הכל במרחק שעתיים טיסה מישראל.

לדברי יורם מוטעי, מנכ"ל קבוצת קשרי תעופה, התייר הישראלי מחפש כל הזמן יעדים חדשים ומרגשים, "ולכן עשינו מאמצים גדולים להביא הקיץ בשורה חדשה. לממשל המקומי של קלבריה יש נכונות גדולה לאמץ את התייר הישראלי ולהכיר לו חבל ארץ זה ואני מעריך כי בקיץ הקרוב ייצאו ליעד זה אלפי תיירים".

היעד של קלבריה הוא המשך לפעילות של קבוצת קשרי תעופה לפתיחת יעדים חדשים וטיסות ישירות אליהם, כמו למשל, לפני כשנתיים, עת השיקה החברה קו ישיר למלטה, אשר נחל הצלחה גדולה ועד כה ביקרו באי עשרות אלפי ישראלים.

מחירי חבילות בחודש יולי, שיכללו טיסה ישירה לקלבריה (באמצעות סן דור), 7 לילות על בסיס לינה וארוחת בוקר והעברות, ינוע בין 777 יורו לאדם בחדר זוגי במלון של ארבהע כוכבים, ל-1500 יורו לאדם במלון של חמישה כוכבים. מחיר טיסה בלבד: 670 דולר.

לאחרונה העלתה קשרי תעופה אתר תיירות אינטראקטיבי תחת הכתובת kishrey-teufa.co.il, שמאפשר להרכיב חבילה בהתאמה אישית, לבחור טיול מאורגן ולבצע הזמנה ישירה לכ-160 אלף בתי מלון, רכבות, מופעים, אירועי ספורט ומוזיאונים במחירים תחרותיים.

בקרוב תחל החברה להציע באתר טיסות סדירות של כל חברות התעופה בעולם, אותם ניתן יהיה לרכוש ללא פערי תיווך. בין הפיצ'רים המתקדמים שהאתר מאפשר – קיום צ'ט און ליין עם נציג החברה, תוך כדי תהליך ההזמנה; קבלת מידע רחב על מלון שבו מתעניינים (כגון מיקומו המדויק על גבי google map או קבלת המלצות מגולשים אחרים ששהו בו) ועוד.

עוד טיסות בכורה

חברת התעופה סאנדור מציעה הקיץ גם טיסה שבועית לליסבון (פורטוגל) שתצא מדי יום חמישי וטיסה שבועית לוילנה (ליטא) שתצא מדי יום רביעי. כמו כן, הוסיפה סאנדור באוגוסט שלוש טיסות שבועיות לזאגרב (קרואטיה) ושתי טיסות שבועיות לברטיסלאבה (סלובקיה).

כמו כן, תציע סאנדור מגוון טיסות ליעדי נופש מרכזיים באירופה ביולי: טיסה שבועית ללרנקה (קפריסין) שתצא מדי יום שני, טיסה שבועית למינכן (גרמניה), שתצא מדי יום רביעי, טיסה שבועית לקוסטה דל סול (ספרד) וסדרת טיסות לשוויץ וארמניה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן