Skip to content

ערנות של מג"בניק הצילה תינוק

תגובה מהירה של איש מג"ב הביאה להצלת חיי תינוק. יולדת טרייה ממחנה הפליטים שועפט הובהלה לבית חולים הדסה וילדה בתוך הרכב, בפיקוח רפואי צמוד. ליולדת ובנה הקט שלום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

המיילד ממגב ובני המשפחה (צילום: דובר המשטרה)
המיילד ממגב ובני המשפחה (צילום: דובר המשטרה)

ערנותו של רס"ר סלאח עאמר, שוטר מגב המפקד על גזרה במחסום שועפט שביציאה ממחנה הפליטים שועפט הסמוך לירושלים, הביאה כנראה להצלת חיי תינוק, בנם הבכור של בני הזוג אפנאן ומוחמד מעאיטה, תושבי המחנה.

בצהרי יום שישי האחרון נעצר רכב סמוך למפקד המחסום במעבר, כשבתוכו שתי נשים. במושב האחורי שכבה אישה, שתוך כדי מלמולי כאב וצעקות הסבירה שהיא תושבת שכונת ראס חמיס והיא כורעת ללדת. "משום מה לא הצלחתי לתפוס את האמבולנס, ומבט אחד לאחור הספיק לי להבין שאין לי אפילו דקה אחת נוספת. יצרתי קשר עם המחסום וזה חיבר אותי עם בית החולים. ביקשתי שימתין לי רופא בכניסה לבית חולים ונסעתי לשם בכל המהירות".

המג"בניק נסע במהירות לבית החולים הדסה ובשעריו כבר המתינו לה רופא ואחות. הלידה התבצעה בסופו של דבר בתוך הרכב, בשערי בית החולים. בבית החולים ציינו, כי "הפעולה המהירה של השוטר הביאה לכך שהתינוק והאם הצעירה לא נפגעו". "האם אמרה לי בבית החולים 'אתה מלאך'. זה לא דבר שאני רגיל לשמוע מהאוכלוסייה שם וזה מרגש מאוד לשמוע", סיכם עאמר את האירוע, לאחר שהגיע היום לבקר את האם ובנה הבכור –  מאהר.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן