Skip to content

בית המשפט אישר לרשות שדות התעופה לחלט 420 אלף דולר, בגין חובות מאלב

בית המשפט אישר לרשות שדות התעופה לחלוט 420 אלף דולר, בגין חובות מאלב. בית המשפט קיבל את עמדת רשות שדות התעופה ודחה את בקשת חברת ILFC למנוע חילוט הערבות הבנקאית. בפברואר נכנסה החברה ההונגרית להליכי פירוק.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בית המשפט קיבל את עמדת רשות שדות התעופה ודחה את בקשת חברת ILFC למנוע חילוט הערבות הבנקאית. בפברואר השנה נכנסה החברה ההונגרית להליכי פירוק

מאת עמי אטינגר

בית משפט השלום בתל אביב בראשות השופט אריאל צימרמן, דחה בתחילת השבוע את בקשת החברה להחכרת מטוסים (ILFC (International Lease Finance Corp, למנוע את חילוטה של ערבות בנקאית בסך של 420 אלף דולר, שניתנה לרשות שדות התעופה (רש"ת), בשל חובות מצטברים של מטוסי החברה. אלה הוחכרו לחברת התעופה ההונגרית מלאב, אשר נכנסה להליכי פירוק בחודש פברואר השנה.

לפני כמה חודשים עיכבה רש"ת את המראת המטוס ההונגרי בשל חובות מצטברים של חברת מאלב לרש"ת. המטוס שוחרר רק לאחר שחברת ILFC הפקידה ערבות בנקאית בסכום של 420 אלף דולר. רש"ת חילטה את הערבות הבנקאית, לאחר שהמשא ומתן בין הצדדים נכשל.

חברת ILFC עתרה לבית המשפט בבקשה להורות לרש"ת למנוע את חילוט הערבות הבנקאית. בית המשפט דחה את בקשת ILFC  ואף חייב אותה בהוצאות משפט, בסכום של 25 אלף שקל.
את רשות שדות התעופה ייצג עו"ד יוסי לוי ממשרד לוי מידן.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן