Skip to content

מצטרף חדש למחאת המשרתים – ראש השב"כ לשעבר, יובל דיסקין

מטה המאבק לשוויון בנטל פירסם את שמות הנואמים בעצרת מחר. המרכזי שבהם: יובל דיסקין, ראש השב"כ. "אם הציבור לא יגיע מחר למוזיאון תל אביב – נתניהו ומופז יעשו לנו חוק טל 2", אומרים במטה. "אנחנו קוראים לעם ישראל להפגין את אהבתו למדינה שלנו ולהגיע עם דגלי ישראל לעצרת" מאת צבי זינגר תגבורת משמעותית נוספת למחאת […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מטה המאבק לשוויון בנטל פירסם את שמות הנואמים בעצרת מחר. המרכזי שבהם: יובל דיסקין, ראש השב"כ. "אם הציבור לא יגיע מחר למוזיאון תל אביב – נתניהו ומופז יעשו לנו חוק טל 2", אומרים במטה. "אנחנו קוראים לעם ישראל להפגין את אהבתו למדינה שלנו ולהגיע עם דגלי ישראל לעצרת"

מאת צבי זינגר

תגבורת משמעותית נוספת למחאת המשרתים: ראש השב"כ לשעבר יובל דיסקין, שינאם מחר בעצרת המחאה.

נואם מרכזי. דיסקין
נואם מרכזי. דיסקין

דיסקין צפוי להיות הנואם המרכזי, כאשר לצידו ינאמו נציגי מטה המאבק – עידן מילר, בועז נול, איתי בן חורין, זהרה ברגר צור, יו"ר התאחדות הסטודנטים איציק שמולי, הרב שי פירון, ד"ר יועז הנדל, שהיה יועץ התקשורת של ראש הממשלה, ונציגים נוספים. בין האמנים המזדהים – דיויד ברוזה ועידן עמדי. בין המשתתפים בקהל צפויים פוליטיקאים רבים ובהם חברי כנסת של "קדימה", השותפה בקואליציה; בכירי צבא לשעבר וחברי תנועות ציבורית משמאל ומימין. אולם המפתיע מכולם הוא ח"כ כרמל שאמה הכהן, איש הליכוד, שהודיע היום בדף הפייסבוק שלו: "מחר אשתתף בעצרת המילואימניקים, לדעתי היא מהצודקות והחשובות שהיו".

ממטה המאבק לשוויון בנטל נמסר: "אנחנו מודים לראש השב"כ לשעבר על הצטרפותו למאבק. הוא מהווה תוספת כוח חשובה לצד המשרת בחברה הישראלית – זה שרוצה להשפיע על שינוי היסטורי. רגע האמת מתקרב".

ח"כ כרמל שאמה הכהן - ישתתף בהפגנה (צילום: אתר הכנסת)
ח"כ כרמל שאמה הכהן - ישתתף בהפגנה (צילום: אתר הכנסת)

המטה פנה בקריאה לציבור לבוא בהמוניו להפגנה, עם דגלי ישראל: "דבר אחד ברור: "אם הציבור לא יגיע מחר למוזיאון תל אביב – נתניהו ומופז יעשו לנו חוק טל 2. אנחנו קוראים לעם ישראל להפגין את אהבתו למדינה שלנו ולהגיע עם דגלי ישראל לעצרת".

בין מארגני ההפגנה: הפורום לשוויון בנטל; המחנה המשותף; חדו"ש – לחופש דת ושוויון; ישראל חופשית; התאחדות הסטודנטים; אגף המשימות בתק"מ; מכתב השמיניסטים; "ישראל שלי", התנועה המסורתית בישראל; לנצח אחי והתנועה הרפורמית.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן