Skip to content

הלילה תפסה המשטרה תתי מקלע ואקדח בכפרים אעבלין ועילוט

באגף התנועה במשטרה סיכמו את הלילה עם 119 נהגים שיכורים, 62 כלי רכב שהורדו מהכביש, 95 רישיונות נהיגה שנפסלו ושבעה נהגים שנשלחו למעצר. אחד הנהגים תקף שוטר, ברח עם הרכב ונכנס בעמוד חשמל. הוא יצא המום מהרכב ונלכד ללא פגע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

באגף התנועה במשטרה סיכמו את הלילה עם 119 נהגים שיכורים, 62 כלי רכב שהורדו מהכביש, 95 רישיונות נהיגה שנפסלו ושבעה נהגים שנשלחו למעצר. אחד הנהגים תקף שוטר, ברח עם הרכב ונכנס בעמוד חשמל. הוא יצא המום מהרכב ונלכד ללא פגע

מאת אליק מאור 

משטרת ישראל פעלה ללא לאות הלילה (שבת). במחוז הצפוני נמשכת הפעילות האינטנסיבית נגד תופעת של החזקת אמצעי לחימה במגזר הערבי. שוטרי תחנת שפרעם פשטו הלילה (שבת) על חצר בין בכפר אעבלין, ובמקום נתפסו תת מקלע מסוג עוזי עם מחסניות, ותת מקלע מסוג קרל גוסטב. מהמשטרה נמסר כי זהות החשד שהסתיר את אמצעי הלחימה בחצר ידועה, ושוטרי תחנת שפרעם פועלים לאיתורו.

ביקורת רישוי ובדיקת שכרות הלילה (צילום: משטרת ישראל)
ביקורת רישוי ובדיקת שכרות הלילה (צילום: משטרת ישראל)

לפנות בוקר נתפסו אקדח בקוטר תשעה מ"מ ומחסניות, כשהם מוסתרים במכונית בכפר עילוט. שני נוסעי הרכב, בני 18 ו-24, תושבי הכפר  נעצרו והערב תבקש המשטרה להאריך את מעצרם בבית משפט השלום בנצרת.

באגף התנועה הארצית סכמו את הלילה עם 119 נהגים שיכורים, 62 כלי רכב שהורדו מהכביש, 95 רישיונות נהיגה שנפסלו מנהלתית  ושבעה נהגים שנשלחו לנוח במעצר. הסיבות למעצרים מגוונות ויכולות למלא בתוכן סרט עקיצות מסוג: חייך אכלת אותה.  

בכביש 65, סמוך לחדרה, עוכבה לביקורת נהגת תושבת קריית גת, בת 21. במהלך הבדיקה התברר כי היא נהגה בשכרות וללא תעודות מזהות. היא הזדהתה בעל פה, נעצרה והועברה לתחנת חדרה ושם התברר כי הגברת השיכורה, ללא התעודות, התחזתה גם לאחותה. היא עצמה לא החזיקה ברישיון נהיגה מעולם וזו הפעם השנייה בה נהגה בשכרות בתוך שבועיים. כעת היא מתפכחת במעצר ומפיגה את שכרונה. אגב, הרכב, אשר רשום על שם חברה, נגרר והחבר זומן לשימוע, אליו יצטרך להגיע באוטובוס.

בכביש 4, סמוך לחוף אכזיב, נהג שנעצר לבדיקה התרגז ותקף את השוטר, ברח לרכבו והחל בנסיעה פרועה, תוך סיכון נהגים אחרים. הוא איבד שליטה על ההגה ובכניסה לכפר ג'דיידה פגע בעמוד, יצא המום מהרכב ונלכד ללא פגע. בבדיקה התברר, כי הנהג פסול לנהיגה ורישיונו לא בתוקף שמונה שנים. הוא נעצר ונכלא. מחר הוא יובא להארכת מעצרו.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן