Skip to content

טייסי אל על: נכשל המו"מ עם הנהלת החברה – ייתכנו שיבושים בתנועת המטוסים

טייסי אל על: נכשל המו"מ עם הנהלת החברה – יתכנו שיבושים בתנועת המטוסים. לדבריהם: מימוש הדרישות אינו כרוך בהוצאות כלשהן. מהנהלת החברה נמסר, כי לא התקבלה כל הודעה בנושא. לא מנציגות עובדי אל על ולא מההסתדרות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ועד טייסי אל על הודיע הבוקר לאנשיו על כשלון המו"מ עם הנהלת החברה. במהלך החודש שחלף, ניהלה נציגות עובדי אל על יחד עם ועד הטייסים מו"מ עם ההנהלה, בחסות ההסתדרות, בנוגע לכמה נושאים ובמרכזם תכנון עומס עבודה חריג בקיץ, במקביל לפגיעה בתנאי ההעסקה.

מטוס אל על. צילום גיגה פרקול
מטוס אל על. צילום גיגה פרקול

קברניט ניר צוק, יו"ר ועד הטייסים, מציין כי "הנהלת החברה מתעלמת בשיטתיות מהצעות הייעול ומהתראות המצוקה שמעלים טייסי החברה ועובדיה". יו"ר ועד הטייסים מתריע, כי "זלזול ההנהלה בעובדים מקשה עליה לרתום את העובדים למאמץ חריג תוך התנדבות והקרבה אישית ומשפחתית".

אגו וכבוד אישי

צוק מדגיש, כי מימוש הדרישות אינו כרוך בהוצאות כלשהן. היענות לבקשת הטייסים תאפשר תנאי עבודה הוגנים לכלל עובדי החברה ותאפשר להוציא לפועל את תכנית הטיסות העמוסה. "לצערנו, המגעים עם ההנהלה כשלו, המנכ"ל הודיע כי הוא אינו מעוניין לקדם נושאים החשובים לעובדים ושעליהם הושגה הבנה כבר בעבר. גם נושאים שהיו אמורים לחסוך מיליוני דולרים לחברה, ונידונו זמן רב, נדחו על ידי המנכ"ל לאחרונה. לתחושתנו – אגו וכבוד אישי, הם שמכתיבים כיום את עמדתו".

הטייסים הוכיחו את מקצועיותם

צוק הוסיף כי רק ביום חמישי שחלף הוכיחו שוב טייסי אל על מה חשיבותו של צוות טייסים מקצועי, אמין ושקול. שעה שצוות טייסים פחות איכותי לא היה מתגבר על תקלה טכנית מורכבת כל כך באותה מקצועיות, רוגע ובטחון הנוסעים והצוות.

מהנהלת החברה נמסר, כי לא התקבלה כל הודעה בנושא. לא מנציגות עובדי אל על ולא מההסתדרות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן