Skip to content

משנה מדים משנה מזל? אינטר חושפת את מדי המשחקים לעונת 2012-2013

הנראצורי מקווים שהשילוב של עיצוב וטכנולוגיה חדשים יבשרו תחילתו של עידן מוצלח יותר בדרך לכוכב השני על הדש
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חשיפת מדים חדשים של מועדוני הכדורגל הוא טקס שנתי שהאוהדים מצפים לו ונהנים ממנו. זהו אירוע שמזמן ביקורת על הבחירות האופנתיות והאחרות של המועדונים – לשבט ולחסד. נאמנים למסורת זו חשפו בסוף השבוע האחרון נייקי ואינטר את המדים החדשים של הנראצורי לעונת המשחקים 2012-2013.

מדי הבית של קבוצת אינטר. צילום באדיבות נייקי העולמית

מדי הבית של הקבוצה, בפסי הכחול והשחור, השמיים והלילה המסורתיים, עברו עיצוב מחדש: הפסים השחורים הפכו עבים יותר בחולצה החדשה על מנת לשוות לה מראה דומיננטי ואלגנטי יותר. הצווארון הקלאסי השחור וסיומת השרוול הדו-צדדית כחול-שחור מוסיפים למראה האלגנטי. כשמדובר באיטלקים, גם החולצות של הכדורגלנים מעוצבות בגזרה צרה וצמודה שתדגיש את גופם החטוב. אין ספק שיהיה מרתק לראות את סניידר מפזז על המגרש בחולצה צמודה.

להשלמת המראה יגרבו השחקנים גרבי כותנה שחורות, שעליהן כיתוב ‘Inter’ בלבן. הגרביים עוצבו כך שיקנו תמיכה לרגל ונוחות מקסימאלית לשחקנים.

הפרטים הקטנים במדי הבית של אינטר. צילום באדיבות חברת נייקי העולמית. קולאז': מירה-בל גזית

ההפתעה השנה היא בעיצוב חדש, דרמטי ונועז מאוד של מדי החוץ של הקבוצה: חולצה אדומה בוהקת, מכנסיים וגרביים אדומים. נוכחות, נוכחות, נוכחות. הצבע האדום מקורו בצלב אדום גדול על רקע לבן, חלק מסמל העיר מילאנו (זוכרים את חולצת החוץ של עונת 2007-2008 לרגל 100 שנה למועדון?). אינטר מנכסת לעצמה את הצבע האדום שבסמל העיר מילאנו בניסיון להזרים דם חדש בעורקיה. האם זוהי דרכה לרמוז רמז עבה למילאן יריבתה העירונית בדבר ההגמוניה שלה באיצטדיון סן סירו אותו הן חולקות, במילאנו עצמה ובסריה A בכלל?

מדי החוץ של קבוצת אינטר. צילום באדיבות נייקי העולמית

גם השנה לא שכחו את הנחש – ‘Il Biscione’ – סמל שמלווה את אינטר מאז שנת 1928. הנחש שהיה סמלו של בית ספורצה ששלט על דוכסות מילאנו במאה החמש עשרה ובהמשך – סמל העיר מילאנו, רקום על צווארון החולצה האדומה.

להשלמת המראה ייגרבו השחקנים גרביים האדומות עם סיומת שחור וכחול וכיתוב בלבן ‘Inter'.

הפרטים הקטנים במדי החוץ של אינטר. צילום באדיבות חברת נייקי העולמית. קולאז': מירה-בל גזית

המדים, הידידותיים ביותר לסביבה שפיתחה חברת נייקי עד כה, עשויים מחומר חדשני – פוליאסטר ממוחזר. לצורך הכנת מדים לשחקן (חולצה ומכנסיים) מוחזרו כ- 13 בקבוקי שתייה מפלסטיק. שיטות הייצור החדשניות הקטינו את צריכת האנרגיה בכ- 30% מצריכת האנרגיה בייצור פוליאסטר רגיל.

מיזע (סווצ'ר) בית+חוץ של אינטר. צילום באדיבות נייקי העולמית

עתה רק נותר לקוות שהמהלך העיצובי החדש יוביל לשינוי בגישה, במחשבה ובביצועי הנרואזורי, כך שהמזל הרע שפקד את הקבוצה מאז עזיבתו של מוריניו, שכונה על ידי רבים "אפקט פוסט מוריניו", יעזוב אותה.

* * *

צילומים באדיבות NIKE – נייקי העולמית. קולאז' – מירה-בל גזית

* * *

3 Comments

  1. פליקס טמסוט
    8 ביולי 2012 @ 23:42

    ולחשוב שיש כאלה שצריכים ללבוש שנה שלמה מפת שולחן ב-320 שקל…
    מעניין, תודה.

    • מירה-בל גזית
      9 ביולי 2012 @ 0:00

      כפי שרבים ראו במשחק הגמר של יורו 2012, אני שומרת אמונים לגופיית סקאודרה אצורי בת כמעט מצווש.
      אל תגלו, אבל יש לי בארסנל גם צעיף של ברסה, צעיף של מכבי חיפה, חולצה עם הדפסה אישית של נבחרת צרפת וגולת הכותרת – חולצה אמיתית (!) של נדווד שנגנבה ממחנה האימונים של נבחרת צ'כיה. סיפור ארוך.

      • פליקס טמסוט
        9 ביולי 2012 @ 0:04

        הלוואי ויכולתי להגיד שגם לי יש את אותה הכמות של פריטים אופנתיים מסוג כלשהו בארון, אבל קשה לי להגיד שאנחנו משתווים 🙂

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן