Skip to content

עיר הסרטים "סינמה סיטי" מגיעה גם לכפר סבא

יומיים לאחר שהאחים אדרי, יעקב כהן ורונן אשכנזי הודיעו על הקמת מתחם קולנוע בחדרה, נודע כי יוקם מתחם נוסף בקניון G בכפר סבא ויכלול 12 אולמות בהשקעה של 30 מיליון שקל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רונן אשכנזי מנכ"ל גזית גלוב ישראל, האחים אדרי – לאון ומשה ויעקב כהן מבעלי מתחמי "סינמה סיטי"' הודיעו היום על הקמת "סינמה סיטי" במתחם הקניות והבילוי G כפר סבא, בהשקעה של כ-30 מיליון שקל. יהודה בן חמו, ראש העיר כפר סבא, נתן את בירכתו, ואמר כי "המתחם החדש מהווה נדבך חשוב להרחבת פעילות הפנאי והבילוי בעיר". המתחם החדש יכלול 12 אולמות קולנוע חדישים, אולם תיאטרון ו"פארק מוסיקה", שיוקם סמוך למתחם הקולנוע והוא צפוי להיפתח ברבעון הראשון של  2013.

סינמה סיטי מגיעה למתחם G בכפר סבא, הדמיה: יחסי ציבור
סינמה סיטי מגיעה למתחם G בכפר סבא, הדמיה: יחסי ציבור

לאור ההצלחה של סינמה סיטי במתחם הקניות והבילוי G ראשון לציון, שהציב סטנדרטים חדשים בתרבות הבילוי בארץ, החליטו רונן אשכנזי, מנכ"ל גזית גלוב ישראל, ולאון אדרי, מבעלי "סינמה סיטי", לשדרג את מתחם הקניות והבילוי G כפר סבא ולהקים במקום מתחם "סינמה סיטי", שצפוי, לדבריהם, למשוך אליו מדי יום אנשים רבים מהאזור.

המתחם, שישתרע על פני שטח של 5,000 מ"ר, יפעל בכל ימות השבוע, ויכלול אולם תיאטרון ו-12 אולמות קולנוע חדישים, עם 2,000 מקומות ישיבה, שיחולקו לפי קטגוריות וז'אנרים. כל קטגוריה נושאית תעוצב בהתאם ותספק חוויה שונה (אולם ילדים, אולם סרטי אימה, אולם סרטי אהבה וכו'..). להשלמת חווית הצפייה, מושבי הקולנוע יהיו ממוחשבים ודינמיים (כסאות האולם יזוזו בהתאם לסרט המוקרן), כולל מערכת קול היקפית שתותקן במושבים עצמם.

מחוץ למתחם הקולנוע החדשני יוקם פארק חוויתי בקונספט של "פארק מוסיקה", עם פסלים של כלי נגינה העשויים משיש, שישתרע על פני שטח של 1000 מ"ר, שיבנה בשיתוף פעולה עם עיריית כפר סבא.

"G כפר סבא הפך בשלוש השנים שחלפו למתחם בילוי אזורי וזאת בזכות תמהיל ייחודי של מסעדות, בתי קפה, פאבים ומתחם באולינג מפואר. הקמת 'סינמה סיטי' במתחם מהווה השלמה טבעית לתמהיל המוצע לקהל לקוחותינו. הידע הרב של קבוצת סינמה סיטי בשילוב הניסיון של קבוצת גזית גלוב ישראל בתחום המסחר והבילוי מתעתד להציע לתושבי האזור חוויית קניות, בילוי ובידור בסטנדרטים גבוהים והכל תחת קורת גג אחת", מסביר אשכנזי, מנכ"ל גזית גלוב ישראל.

"סינמה סיטי הציבה סטנדרטים חדשים בתרבות הבילוי בארץ ובעולם בזכות שילוב בין טכנולוגיות מתקדמות ועיצוב מרהיב. היינו הראשונים שהטמענו קונספט בידור חדשני, המשלב בין בידור ובילוי אולטימטיבי, מה שהחזיר, בגדול, את הצופים אל בתי הקולנוע, והפך את חווית הצפייה בקולנוע לחוויה רב גונית ולבילוי אולטימטיבי", מציין לאון אדרי נשיא קבוצת אדרי ומבעלי סינמה סיטי בארץ ובעולם.

"המתחם החדש מהווה נדבך חשוב להרחבת פעילות הפנאי והבילוי בעיר. מיקומה האסטרטגי של כפר סבא, הנמצאת על הצירים הראשיים של מדינת ישראל, הביאה להתפתחותה בשנים האחרונות באוריינטציה עסקית מובהקת. יתרון המשפיע בהחלט על מקומות הבילוי והפנאי. אזורי תעסוקה ומסחר שוקקי חיים הוקמו, ובין אזורי התעשייה המתפתחים ניתן למנות אזור תעשיה עתיר ידע, מתחם G שמאיץ את התפתחותו ואזור תעשיה עתידי במזרח, שישתרע על פני כ- 600 דונם. כפר סבא תהפוך בשנים הקרובות למרכז העסקים של אזור השרון", מדגיש יהודה בן חמו ראש העיר כפר סבא.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן