Skip to content

אלביט-מערכות ובואינג ישתפו פעולה בשיווק ומכירות מל"טים

שתי החברות ישתפו פעולה בשיווק מטוסים ללא טייס מדגם הרמס 450 והרמס 900
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בואינג ואלביט-מערכות הודיעו היום, בתערוכה האווירית בפארנבורו שבבריטניה, על חתימת מזכר הבנות לשיתוף פעולה בשיווק ובמכירות של מטוסים ללא טייס (מל"טים) הרמס 450 והרמס 900 מתוצרת אלביט- מערכות, ללקוחות בארצות הברית ובמדינות נוספות.

יכולות חשובות לכוח הלוחם של ארצות הברית ובנות בריתה

הרמס 900 (צילום: Tal Inbar)

"באמצעות ההסכם שעליו אנו חותמים היום, אנו מגבירים את שיתוף הפעולה ארוך השנים של בואינג עם אלביט-מערכות. קו מוצרי המל"ט מסוג הרמס, מציע יכולות שהייה ארוכה בגובה בינוני, המשלים את היצע המוצרים של בואינג בתחום, ומספק לכוח הלוחם של ארצות הברית ולבעלות בריתה יכולות חשובות בשדה הקרב המודרני", מסרה דבי ראב, סגנית נשיא ומנכ"לית חטיבת הטילים והמל"טים בבואינג.

"אנו גאים בשיתוף הפעולה שלנו עם בואינג בשוק חשוב זה הרושם צמיחה מהירה. המל"טים מסוג הרמס 450 והרמס 900 מעניקים יכולות משמעותיות ומוכחות מבחינה מבצעית ונותנות ללקוחותינו ערך מוסף", ציין אלעד אהרונסון, מנכ"ל חטיבת כלים בלתי מאוישים באלביט-מערכות.

הרמס 450 (צילום: אלביט מערכות)
המל"ט הרמס 450 (צילום: אלביט מערכות)

המל"ט הטקטי הרב-משימתי הרמס 450 מהווה את חוט השדרה של הפעילות המבצעית של צה"ל בלוחמה בטרור, והוא מוצר בשל שצבר ניסיון מבצעי בהיקף של יותר מ-400 אלף שעות טיסה מבצעיות. המל"ט מסוג הרמס 900 הוא מל"ט רב-משימתי, בעל יכולת נשיאת מטעדים (מטענים ייעודיים) גדולה במיוחד, ומיועד למשימות "מעבר-לאופק", כגון אחיזת שטח, איסוף מודיעני רציף, מעקב, הרכשת מטרות ותצפית (ISTAR).

הודות ליכולתו לשאת מספר רב של חיישנים ולפעול בחיבור מלא עם מגוון מערכות שונות, אפשר להפעיל את ההרמס 900 במשימות נוספות, כגון תמיכה בלוחמה קרקעית וביצוע משימות סיור ימי. ההרמס 900 נסמך על יכולותיו המוכחות של הרמס 450, והוא בעל גודל, טווח וכושר נשיאה כפולים בהשוואה להרמס 450.

1 Comment

  1. אלפי
    12 ביולי 2012 @ 0:46

    רק לאחרונה התרסקו 2 מל"טי הרמס 900 בניסויים ברמת הגולן.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן