Skip to content

חרדים שפרסמו באתרם תמונות נאצה נגד ניצב במשטרה זומנו לחקירה

שני כתבים באתר "חדרי חרדים" נחקרו שעות ביאח"ל, לבירור מקורות התמונות הנוראיות שהופצו נגד ניצב ניסו שחם. שני תושבי בית שמש, חרדים גם הם, נעצרו בחשד למעורבות בפרשה. מאת אביב סלע שניים מהכותבים של אתרי חדשות חרדים נחקרו בשעות הצהריים של יום חמישי תחת אזהרה, בחשד להסתה. היה זה בעקבות פרסום והפצה של תמונות ופוסטרים בגנות […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שני כתבים באתר "חדרי חרדים" נחקרו שעות ביאח"ל, לבירור מקורות התמונות הנוראיות שהופצו נגד ניצב ניסו שחם. שני תושבי בית שמש, חרדים גם הם, נעצרו בחשד למעורבות בפרשה.

מאת אביב סלע

שניים מהכותבים של אתרי חדשות חרדים נחקרו בשעות הצהריים של יום חמישי תחת אזהרה, בחשד להסתה. היה זה בעקבות פרסום והפצה של תמונות ופוסטרים בגנות מפקד מחוז ירושלים, ניצב ניסו שחם. עורך האתר קובל על כך שרק חרדים זומנו לחקירה כשגם חילונים פירסמו.

ישי כהן, כתב האתר "כיכר השבת", ויקי אדמקר, כתב האתר "בחדרי חרדים" הוזמנו בשעות הצהריים למשרדי היחב"ל (היחידה הארצית לחקריות פשעים בינלאומיים – א.ס.). השניים הופתעו לשמוע כי הם חשודים בהסתה לאלימות, איומים, והעלבת עובד ציבור. הכתבים טענו כי מטרת המשטרה היתה לדלות מהם מידע על מקורותיהם, במטרה שמידע זה יוביל את השוטרים למפיצי התמונות.

לדברי הכתבים, חוקריהם טענו כי מעצם פרסום התמונה באתרי האינטרנט בהם כותבים השניים, הם מוגדרים כשותפים להסתה נגד מפקד המחוז. יש לציין כי כתבי אתרי חדשות לא דתיים שאף הם פרסמו את התמונות לא זומנו לחקירה דומה. העורך הראשי של אתר 'בחדרי חרדים', דוד רוטנברג, פרסם באתר כי מדובר בחקירה שערורייתית, בה לדבריו, משטרת ישראל עסוקה בלאיים על עיתונאים העושים את עבודתם נאמנה.

אתמול, שופטת בית המשפט השלום בראשון לציון האריכה ב-24 שעות את מעצרם של שני תושבי בית שמש, שמעון רוטר, בן 26, ויהונתן עהרנטל, בן 55 החשודים בהפצת התמונות, בכך בית המשפט נעתר חלקית למשטרה. עו"ד יאיר נהוראי, פרקליטם של החשודים, אמר כי החשודים באים ממשפחות של ניצולי שואה וכי הם מכחישים שהיו מעורבים בהפצת התמונות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן