Skip to content

ראש עיריית עפולה אבי אלקבץ נעצר ושוחרר בתנאים מגבילים

פרשת השחיתות בעיריית עפולה: אלקבץ שוחרר אמש בתנאים מגבילים, הכוללים הרחקה מהעיר לשלושים יום. אתמול בבוקר פשטו חוקרי המשטרה על בניין העירייה, אספו מסמכים ועיכבו לחקירה מספר בכירים וחשודים נוספים. מיוחסים להם שוחד, קבלת טובות הנאה, מרמה והפרת אמונים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ראש עיריית עפולה, אבי אלקבץ, שנחקר אמש על ידי המשטרה, נעצר ושוחרר אתמול בערב בתנאים מגבילים. יחד עמו נחקרו בכירים בעירייה וחשודים נוספים בחשד לפרשת שוחד, קבלת טובות הנאה, מרמה והפרת אמונים. הם עוכבו אתמול (רביעי) בבוקר לחקירה על ידי חוקרי יאח"ה צפון במשטרת ישראל.

אלקבץ הובא אתמול בערב לפני שופטת בית המשפט השלום בחיפה, מירב קלמפר נבון, ששחררה אותו בתנאים מגבילים: על אלקבץ נאסר להיכנס לעיר עפולה ולבניין העירייה למשך 30 יום ונאסר עליו ליצור קשר עם מי מהמעורבים בתיק. אלקבץ נדרש להפקיד 50 אלף שקלים בקופת בית המשפט להבטחת תנאים אלו.

אתמול בבוקר פשטו חוקרי המשטרה על בניין עיריית עפולה, אספו מסמכים מסווגים ממשרדי העירייה ועיכבו לחקירה מספר בכירי עירייה וחשודים אחרים. נציגי המשטרה טענו אמש בבית המשפט, כי מיוחסים להם שוחד, קבלת טובות הנאה, מרמה והפרת אמונים. לגבי אלקבץ טענה המשטרה, כי מעשיו החלו עוד כששימש מנכ"ל העירייה ונמשכו לאחר שהחל לכהן כראש עירייה. נודע כי אלקבץ ישהה בתקופת הרחקתו בבית קרוביו בישוב אבן מנחם, בתחום המועצה האזורית מעלה יוסף בגבול הצפון.

נציגי המשטרה אמרו בבית המשפט כי יתכן שתקופת ההרחקה של ראש הרשות תקוצר בהתאם להתקדמות החקירה. ממשרד עורכי הדין של יעקב וינרוט, המייצג את אלקבץ, נמסר בתגובה, כי "המשטרה הבטיחה שהחקירה תתנהל באינטנסיביות ואנחנו שמחים על כך ובטוחים שבמהרה יתברר כי מדובר בחשדות שווא וניתן למצוא ביטוי לכך כבר עכשיו, כאשר המשטרה אפילו לא ביקשה מעצר בית והדבר מדבר בעד עצמו".  

ממלא מקום ראש העירייה, יוסי גושן, אמר: "מדובר בעשן בלי אש. אני מאוד מקווה שבתוך זמן קצר יתברר שמכל השמועות והחקירות לא נותר שום דבר. כבר היו דברים מעולם".

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן