Skip to content

ברדק במבט

שעה שבערוצים המסחריים 2 ו-10 מייחסים חשיבות עליונה לבחירת מגיש מהדורת החדשות המרכזית, הרי במבט לחדשות של ערוץ 1 לא התאוששו עדיין מפרישת חיים יבין לפני חמש שנים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ינון מגל התפטר ברעש גדול, מרב מילר ילדה בשעה טובה בן שני בראשית החודש, יעקב אחימאיר בחופשה, עודד שחר לא מעוניין להגיש את מבט וכך קרה שהשבוע הגישו את המהדורה המרכזית של הערוץ הראשון מגישים שהוקפצו למשימה החשובה ללא כל תכנון או הכנה מראש.

יעקב אחימאיר: בחופשה (צילום: ציפי מנשה)

מבט, תכנית הדגל של הערוץ הראשון, התייתמה לאחר פרישתו המאוחרת מדי של חיים יבין: חמש שנים לא הספיקו לערוץ להתעורר מהתדהמה (או אולי 'המהפך') ולהפנים כי מהדורת חדשות מרכזית נשענת על מגיש מקצועי. וכך, נותרה המשרה הנחשקת שעבור מקבילתה בערוצים המסחריים משלמים משכורות עתק, עזובה ומוזנחת.

עודד שחר: לא רוצה להגיש את מבט (צילום: ציפי מנשה)

 

מגישי המהדורה השבוע היו אמיר בר שלום, מיכל רבינוביץ' ואמיר איבגי – שרק לא מזמן הגיע לרשות השידור מרדיו דרום למבחני מסך וכבר הוקפץ למהדורת מבט: "ניסוי כלים על רטוב, רטוב" אמר למגפון גורם מחטיבת החדשות של הערוץ. אותו גורם ציין את ה"ניהול הגחמני", כדבריו, של הערוץ ושל החדשות, כשהמנהלים עצמם אינם יודעים מי יגיש את מהדורת מבט של יום המחרת.

המצוקה הזו לא פוסחת על יתר הערוצים של רשות השידור: בשבוע הבא יוגשו מבזקי החדשות בערוץ 33 על ידי איש הרדיו הוותיק ותיק, דן כנר: לא יהיה מוגזם לתאר את התופעה כפזיזות וחובבנות בהיערכות לפתיחת שידורי הערוץ שהתחייב לשדר מבזקי חדשות, אך לא טרח להכשיר לכך כשרונות חדשים שירעננו את המסך.

משה נסטלבאום: מנהל חטיבת החדשות (צילום: ציפי מנשה)

וערב האולימפיאדה, ממחלקת הספורט נשמעים קולות מוכרים ברשות, של חיסול חשבונות: גילי שם-טוב לא שובצה לשידורי האולימפיאדה והלשונות הטובות מספרות לנו שכל אשמתה בכך שאביה, שמואליק שם טוב, הוא חבר של מנכ"לה היוצא של רשות השידור, מרדכי שקלאר.

חבל שהדברים, הנשמעים כמו מדור רכילות, הם השגרה של גוף השידור הציבורי הממומן מכספי ציבור, שרק אתמול ניגפה שוב ועדת הכלכלה של הכנסת סביב ניסיונות יישום הרפורמה בו. ניסיונות שמתאפיינים בצעדים בוטים של מחטף ממשלתי.

1 Comment

  1. אחד שמכיר
    12 ביולי 2012 @ 23:00

    אכן ,על הנזק הכספי שיבין השאיר לאחר שסחט את הקופה הציבורית ,לא יתגברו במהרה

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן