Skip to content

סוחר נשים בנפאל נדון ל-170 שנות מאסר

באג'יר סינג טאמנאג עמד בראש כנופייה ששכנעה נערות עניות להפקיד עצמן בידיו בטענה שיסייעו להעברתן לערים מערביות ולהסדרת עבודה שם. אלא שהנערות נמכרו מייד לאחר מכן לבתי בושת בהודו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בישראל נשמעת לעתים קרובות הטענה, שעונשי המאסר הנפסקים לעברייני מין אינם חמורים דיים. אולי כדאי לעיין בנוסח המלא של פסיקת בית המשפט בנפאל כדי להבין עונש חמור מהו. סוחר נשים בנפאל נדון השבוע למאסר של 170 שנה. כך מדווח העיתון הנפלאי "הימאלאיאן טיימס".

זהו עונש המאסר החמור ביותר שנגזר אי-פעם על אדם כלשהו במדינה ההררית.

סוחר הנשים המורשע הוא באג'יר סינג טאמאנג (37). במשפט שנערך לו נשמעו שש עדויות קשות על חלקו בסחר בנשים. הוא הורשע במכירת שש נשים לבתי בושת בעיר אגרה שבהודו. במקביל לעונש המאסר, שכנראה ישאיר אותו מאחורי סורג ובריח לשארית חייו, הוטל עליו גם להעביר פיצוי כספי כבד לנשים האומללות.

סחר בנשים למטרות זנות הפך לתופעה קשה ביותר בנפאל, וב-2007 קיבל הפרלמנט חוק המחמיר את הענישה על העבירה הזו. כמה משותפיו של וטמאמנג נדונו אף הם לתקופות מאסר ממושכות, אם כי אף אחת מהן אפילו לא מתקרבת ל-170 השנה שספג. סוסומאן דונג נדון ל-16 שנות מאסר וטק בהדור – ל-12 וחצי שנות מאסר. כל זאת, לאחר שהתובעים מטעם המדינה תבעו לפסוק לכל השלושה את העונש הכבד ביותר בגין מעשיהם. כמה חברים נוספים בכנופייה עדיין ממתינים לגזר דינם.

טאמאנג ושותפיו מכרו את הנערות לבתי הבושת בין השנים 2007 ו-2009, לאחר ששכנעו אותן שאם יבואו עימם ידאגו להטיס אותן לערים גדולות במערב ולהסדיר עבורן עבודות שהכנסה גבוהה בצידן. הנערות העניות לא יכלו לעמוד בפיתוי והלכו אחריהם. השש הצליחו לברוח מבתי הבושת שאליהן נמכרו והתלוננו במשטרה נגד החבורה, כשהן מסתייעות בארגון מקומי הפועל לשיקום קורבנות סחר בנשים.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן