Skip to content

כוח מג"ב הרג הלילה חשוד שחדר מגבול מצרים ופצע חשוד שני

כוח משמר הגבול זיהה שני חשודים שחצו את הגבול. משלא נענו לקריאות לעצור, הם נורו. פיקוד העורף קורא כעת לתושבי עוטף עזה להיזהר ולהישאר בסביבה של מרחבים מוגנים לאחר שזוהו פעולות מקדימות לביצוע ירי רקטות לעבר ישראל מרצועת עזה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הותר לפרסום – כוח מג"ב זיהה הלילה (שישי) שני חשודים שניסו לחצות את גבול ישראל-מצרים, פתח באש, הרג אחד מהם ופצע את השני. מסוק חיל האוויר פינה את הפצוע לבית החולים סורוקה בבאר שבע. השניים ניסו לחצות את הגבול בשטח הקרוב למעבר כרם שלום, מצידו הדרומי של המסוף.

נודע כי לעבר החשודים הופעל נוהל מעצר חשוד ומשלא נענו להוראה לעצור, נפתחה לעברם אש. מצה"ל נמסר, כי עם הגעת כוחות הרפואה למקום, נקבע מותו של אחד מהחשודים והשני טופל והוטס במצב בינוני, במסוק של חיל האוויר, לבית החולים. אירוע החדירה נחקר כעת על ידי כוחות הביטחון. בשלב זה לא שוללים בצה"ל את האפשרות שמדובר בחדירה לצורך פיגוע.

פיקוד העורף קרא ביום שישי לתושבי היישובים בעוטף עזה להישאר קרובים למרחבים המוגנים, בשל התראות על ניסיונות אפשריים לירי מרצועת עזה. לפי הוראות פיקוד העורף, במצבים כאלו יש לשהות במרחק של כ-15 שניות מהמרחב המוגן.   

מחבל חמוש התקרב לגדר המערכת ברצועה וחוסל

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן