Skip to content

ההסתדרות והנהלת אל על מבקשות לדחות את הדיון בבי"ד לעבודה

הדיון בסכסוך באל על נקבע ליום ג' השבוע. עכשיו מבקשים לדחות אותו לשבוע הבא. דיונים מעשיים בסעיפי המחלוקת בין הצדדים יתחילו ביום ד' השבוע. הדיונים יתקיימו מול נציגות העובדים ולא מול ועד הטייסים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בהמשך לשיחה שהתקיימה הבוקר בין יו"ר ההסתדרות עופר עיני לבין מנכ"ל אל על אליעזר שקדי, סוכם על ידי שני הצדדים כי תוגש בקשה משותפת לבית הדין לעבודה לדחייה בשבוע של הדיון, אשר נקבע ליום ג' הקרוב, 17.7.

עוד סוכם, כי במשך השבוע הקרוב יקיים יו"ר ההסתדרות, עופר עיני, פגישה משותפת בין הגורמים המעורבים – נציגות העובדים בראשות אשר אדרי והנהלת החברה, "במטרה להמשיך ולפעול יחד בשיתוף פעולה לטובת החברה, כפי שהיה נהוג מאז ומעולם".

בכך נקבע, כי רק נציגות עובדי אל על, המייצגת גם את ועד הטייסים, היא הרשאית לנהל בלעדית את ענייני כל העובדים מול הנהלת אל על.

בית הדין האזורי לעבודה בתל-אביב-יפו, שקבע לפני שבוע, כי טייסי אל על פתחו אתמול בעיצומים, ללא תיאום עם הארגון היציג – ההסתדרות ובא כוחה נציגות עובדי אל על – נתן צו ארעי לוועד אנשי צוות אוויר (אצ"א), עד לדיון נוסף השבוע ביום ג', במעמד שני הצדדים, לשוב לעבודה סדירה.

מנציגות העובדים נמסר, כי היום החליטו יו"ר ההסתדרות ומנכ"ל אל על, בתיאום עם נציגות העובדים לבקש מבית הדין לעבודה לדחות בשבוע את הדיון שנקבע ליום ג' השבוע, ובמקביל, להתחיל ביום ד' השבוע לדון, בהשתתפות כל הצדדים, בסעיפים שיש עליהם חילוקי דיעות בין העובדים וההנהלה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן