Skip to content

יש מקום בו אפשר לקבל סיוע בבעיות של דיור וחובות

במרכזי הזכויות יקבלו הפונים מידע על זכויותיהם וסיוע, באמצעות עורכי דין של המחלקה המשפטית של "ידיד" במימוש זכויות אלה. הסיוע ניתן לכל דורש ללא מבחני הכנסה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

18 מרכזי הזכויות של "ידיד" ממתינים לישראלים שיש להם בעיות דיור: דיור ציבורי, משכנתאות, שכירות בשוק החופשי, ארנונה, חשמל, מים, בעיות עם ההוצאה לפועל – בנקים, מד"א, חברות תקשורת וסלולר וזכויות עובדים.

במרכזי הזכויות יקבלו הפונים מידע על זכויותיהם וסיוע, באמצעות עורכי דין של המחלקה המשפטית של "ידיד" במימוש זכויות אלה. הסיוע ניתן לכל דורש ללא מבחני הכנסה.

המעוניינים לקבל עזרה מוזמנים להתקשר לקו החם של "ידיד"  1-700-500-313

היישובים בהם פועל "ידיד" : חצור הגלילית, צפת, כרמיאל, ס'חנין, שפרעם, תמרה, נצרת, נצרת עילית, תל מונד, פתח תקוה, תל אביב, ירושלים, אשדוד, קרית מלאכי, קרית גת, אבן שמואל, שפיר, רהט. מרכז הבריאות והזכויות הנייד של "ידיד" יגיע לכל יישוב בארץ בתיאום מראש.

1 Comment

  1. מירה-בל גזית
    15 ביולי 2012 @ 20:35

    כמי שעבדה עם נעמ"ת במרכז זכויות לאישה ולמשפחה בתל אביב ובחיפה, אני רואה לנכון להוסיף ולהזכיר שלנשים יש עוד כתובת – מרכזי זכויות לאשה ולמשפחה של נעמ"ת:

    תל אביב – יפו 03-5254422
    ירושלים 02-5610608
    חיפה 04-8513078/9

    בכל מה שקשור לענייני משפחה, צוואות וירושות, ענייני עבודה, זכויות נשים בהריון ולאחר לידה, הטרדה מינית, יעוץ למשפחות חד הוריות, אלימות במשפחה ועוד.

    קיימות עוד לשכות אזוריות נוספות ברחבי הארץ.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן