Skip to content

ועדת הכספים תדון בסוגיית המשך ביטוח פנסיוני עם מקדם קיצבה קבוע

ועדת הכספים תדון בסוגיית המשך ביטוח פנסיוני עם מקדם קיצבה קבוע בהמשך להצעה דחופה לסדר שהגיש ח"כ מגלי והבה וחברי כנסת נוספים, בנושא הסוף לוודאות הפנסיונית בישראל, החליט סגן שר האוצר כי יש למצוא פתרון יסודי לבעיה במסגרת ועדת הכספים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ח"כ מגלי והבה אמר אתמול במליאת הכנסת בעת שהגיש הצעה דחופה לסדר, בנושא "הסוף לוודאות הפנסיונית בישראל", כי: "לאחר החלטת האוצר והמפקח על הביטוח, החל מינואר 2013, לא נוכל לרכוש יותר ביטוח פנסיוני עם מקדם קצבה קבוע. משמעות הדברים שמעתה והלאה לא נוכל להבטיח לעצמנו קצבה חודשית קבועה עם פרישתנו לפנסיה. מציאות חדשה זו מובילה לחוסר וודאות מוחלט בכל הקשור לעתידנו הפנסיוני".

למצוא פתרון יסודי

בתשובה לדברים אלה, הודה סגן האוצר, יצחק כהן, על הבאת הנושא לדיון במליאת הכנסת וציין, כי טוב שישנם חברי כנסת אשר עירניים לשוק הביטוח והפנסיה. כמו כן הסביר שמדובר בבעיה שיש לתת עליה את הדעת ולמצוא לה פתרון יסודי, שכן לא יעלה על הדעת שלמבוטחים יהיה ביטוח פנסיוני אשר לא יספיק לתשלום הפנסיה.

בשל חשיבות הדברים הסכים סגן שר האוצר כי יש להמשיך לדון בסוגייה וזאת במסגרת ועדת כספים של הכנסת, לשם יוזמנו המפקח על הביטוח וחברות הביטוח הנוגעות בדבר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן