Skip to content

איזי ג'ט משיקה אתר מותאם לטלפונים סלולאריים

איזי ג'ט משיקה אתר מותאם לטלפונים סלולריים. האתר מותאם לטלפונים סלולריים כדוגמת בלקברי, אייפון, מכשירי אנדרויד ומכשירים עם מערכת הפעלה חלונות 7 ותומך בשפות: אנגלית, צרפתית, גרמנית, איטלקית, ספרדית והולנדית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

איזי ג'ט משיקה גרסה מותאמת לטלפונים סלולאריים של אתר האינטרנט הפופולרי שלה. ניתן לגשת לאתר המותאם בכתובת: http://m.easyjet.com. דרך אתר המותאם ניתן לחפש ולהזמין טיסות, לבדוק מידע אודות הטיסה המוזמנת, לנהל הזמנות ולמצוא תשובות לשאלות נפוצות. האתר מותאם לטלפונים סלולאריים כדוגמת בלקברי, אייפון, מכשירי אנדרויד ומכשירים עם מערכת הפעלה חלונות 7.

אתר מותאם סלולר של איזי ג'ט
אתר מותאם סלולר של איזי ג'ט. תומך בשש שפות

הוא תומך בשש שפות: אנגלית, צרפתית, גרמנית, איטלקית, ספרדית והולנדית וזמין לכל מי שמחזיק בטלפון סלולרי עם גישה לאינטרנט. כל מה שצריך כדי להיכנס לאתר המותאם הוא להקליד בדפדפן המותקן על הטלפון את הכתובת http://m.easyjet.com בלי להוריד תוכנה, או עדכון למכשיר.

השקת האתר המותאם מגיעה אחרי ההצלחה שנחלה האפליקציה הסלולארית של איזי ג'ט לאייפון ואנדרויד, שהושקה בדצמבר 2011. חצי שנה לאחר השקת האפליקציה, שני מיליון משתמשים הורידו אותה לטלפון הסלולרי שלהם והיא זכתה בדירוג 4.5 כוכבים בחנות המקוונת של אפל.

פיטר דפי, מנהל שיווק באיזי ג'ט אמר: "השקת האתר המותאם לטלפונים סלולאריים היא המשך ישיר להצלחת האפליקציה הסלולרית שלנו. האתר המותאם יסייע ללקוחותינו לגשת בקלות ובמהירות למידע שהם צריכים תוך כדי תנועה. אנו נמצאים בתחילת המסע המרתק בכל הנוגע לטכנולוגיה מותאמת לטלפונים הסלולאריים. אנו מתכננים להוציא עדכונים נוספים שיסייעו להפוך את חוויית הטיול לקלה, פשוטה ומהנה יותר".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן