Skip to content

איראן מכחישה כל מעורבות בפיגוע בבולגריה

עדיפה התקפה על מגננה. שגריר איראן בלבנון הפנה אצבע מאשימה כלפי ישראל וטען כי הפיגוע בסוריה הוא תוצר של מזימה ישראלית: "מאז ניצחונה של המהפכה האסלאמית עד היום, אנו מהווים מטרה עבור ישראל משום שיצאנו נגד המשטר הציוני ואמריקה"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שגריר איראן בלבנון, ע'צ'נפר רכן אבאדי, הכחיש את מעורבות ארצו בפיגוע בבולגריה וכן הפנה אצבע מאשימה לישראל וטען כי הפיגוע בסוריה, שגבה את חיי בכירי משטרו של בשאר אסד, הוא תוצר של מזימה ישראלית.

רגע הפיצוץ בדמשק, כפי שנלכד בעדשת מצלמות הטלוויזיה אתמול (צילום: Russia Today)
רגע הפיצוץ בדמשק, כפי שנלכד בעדשת מצלמות הטלוויזיה אתמול (צילום: Russia Today)

במהלך ראיון עם רשת הטלוויזיה של חזבאללה, אל-מנאר, הכחיש היום (יום ה') השגריר את מעורבות איראן בפיגוע והאשים את ישראל בכך ש"מאז ניצחונה של המהפכה האסלאמית עד היום, אנו מהווים מטרה עבור ישראל משום שיצאנו נגד המשטר הציוני ואמריקה". על כך הוסיף ואמר "ישראל, בתנאים הנוכחיים, אינה בעמדה שבה היא יכולה לפתוח במלחמה נגד אף מדינה באזור."

כמו כן, התייחס השגריר האיראני לפיגוע בסוריה, שגבה את חייהם של כמה מהדמויות הבכירות במדינה, ואמר: "מה שאירע בסוריה אינו מאורע רגיל ולא יעבור במהרה. פעולות אלה מראות את חשיבותה של סוריה בחזית ההתנגדות באיזור. אנו כבר יותר משלושים שנה מראים שבכל רחבי העולם, רק איראן וסוריה, בשל חשיבות תפקידן בהתמודדות עם מזימות המשטר הציוני, מהוות מטרה לישראל. פעולת הטרור האחרונה בדמשק נרקחה מצד מדינות זרות, ישראל היא המרוויחה היחידה מפעולות אלה. איש אינו יכול להכתיב דברים לסוריה. העם הסורי עומד איתן בציר ההתנגדות אל מול מדינות המערב."

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן