Skip to content

מגזין יורומאני: בנק הפועלים – הבנק הטוב ביותר בישראל

בעקבות התוצאות החיוביות שהציג בשנת 2011, ביניהן עלייה של כ-25% ברווח נטו, גידול של 10% בפיקדונות ותשואה על ההון בשיעור 12% ושיפור יחס הלימות ההון שלו, שהגיע ל-14.1%
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בעקבות התוצאות החיוביות שהציג בשנת 2011, ביניהן עלייה של כ-25% ברווח נטו, גידול של 10% בפיקדונות ותשואה על ההון בשיעור 12% ושיפור יחס הלימות ההון שלו, שהגיע ל-14.1%

המגזין הכלכלי והפיננסי החשוב יורומאני (Euromoney) בחר בבנק הפועלים כ"בנק הטוב ביותר בישראל". כך נמסר היום מטעם הבנק.

בטקס חלוקת הפרס שנערך בלונדון אמר קלייב הורווד, העורך הראשי של יורומאני: "בנק הפועלים זכה לתואר 'הבנק הטוב בישראל' בעקבות התוצאות החיוביות שהציג בשנת 2011, ביניהן עלייה של כ-25% ברווח נטו, גידול של 10% בפיקדונות ותשואה על ההון בשיעור 12%, תוך ניצול ההתאוששות שהחלה בשנת 2010. במהלך השנה המשיך בנק הפועלים לשפר את יחס הלימות ההון שלו, שהגיע ל-14.1% בסוף השנה, שיפר את ביצועיו והפגין את חידוש מובילותו במגזר הבנקאי של ישראל".

מנכ"ל בנק הפועלים, ציון קינן, אמר: "בנק הפועלים שמח לקבל הכרה חשובה זו מטעם כתב-עת גלובלי יוקרתי. אנו גאים מאוד על ביצועינו הפיננסיים בשנים האחרונות, אך גם על הישגינו מבחינת מענה על צרכי לקוחותינו ותמיכה במשק הישראלי. אלה כוללים את אתר האינטרנט שלנו ושירותי הבנקאות הסלולרית שלנו שזכו וממשיכים לזכות בפרסים רבים, הקרן המיוחדת שלנו להשקעות בחברות טכנולוגיה פיננסית, מאמצי הקיימוּת שלנו בהם אנו מובילים את הענף כולו, ומאמצינו לקדם את חירותם הפיננסית של לקוחותינו. הצלחתנו היא בראש ובראשונה בזכות אנשי בנק הפועלים, העובדים קשה מדי יום ביומו כדי לשרת את לקוחותינו ולסייע להם להגשים את יעדיהם הפיננסיים".

פרסי יורומאני מחולקים זו השנה ה-22 ברציפות, ונחשבים לאות הצטיינות חשוב ביותר בענפי השירותים הפיננסיים ברחבי העולם. יותר מ-600 בנקים, בתי השקעות וגופים פיננסיים מובילים בעולם הגישו השנה את מועמדותם לפרסים.

בנק הפועלים זכה בשנה האחרונה להכרה דומה גם מצד המגזינים הבינלאומיים היוקרתיים נוספים: Global Finance ו-The Banker.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן