Skip to content

ח"כ כץ מספיד את מפלגת קדימה ומאותת לבוחרי הליכוד

לנוכח מפלתה של קדימה, אומר כצל'ה, מותר לעקורי גוש קטיף ולכל מי שנפגעו מהם לחכך ידיהם בהנאה. לדבריו, אין הבדל בין קדימה לליכוד והאלטרנטיבה היא מפלגות האיחוד הלאומי והבית הלאומי. ביחד הם יכולים להביא כ- 16 מנדטים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
ח"כ כץ (צילום: ויקימדיה)
"הוקמה בחטא". ח"כ כץ (צילום: ויקימדיה)

הימין מצחצח חרבות בהריחו את ריח הבחירות שנישא באוויר, והיום יוצא יו"ר האיחוד הלאומי, ח"כ יעקב כץ (כצל'ה), בהצהרה דרמטית: "בדיוק ביארצייט השביעי לחורבן גוש קטיף, נחרבת המפלגה שנולדה בחטא  על ידי מורדי הליכוד. "קדימה הוקמה בחטא על ידי מורדי הליכוד ומגיעה היום לקיצה," אומר כץ. היא הוקמה על ידי 13 חברי כנסת מהליכוד בראשות אריאל שרון, אך ורק לשם מטרה אחת, לדבריו: שימור וביסוס העקירה של 10,000 היהודים מחבל קטיף והחרבתו ובהמשך הכוונה להביא לגירושם של כל יהודי יו"ש בתכנית "ההתכנסות".

כצל'ה מחדד את מוצאה של מפלגת קדימה, ולמעשה טוען שגם הליכוד של היום בנוי על אותו נרטיב. שלא כמו השמאל הקיצוני, בימין האותנטי – לתפישתו של יו"ר האיחוד הלאומי – יש מספיק מנדטים שיהוו אלטרנטיבה ראויה לליכוד, או לפחות מעין גוש שיהא על הממשלה הבאה להתחשב בו.

ח"כ כץ: "באורח פלא, בדיוק ביארצייט השביעי לחורבן גוש קטיף על ידי הליכוד, בימי בין המצרים, נחרבת גם מפלגת קדימה עצמה שהוקמה על ידי אנשי הליכוד. אנשי הליכוד הללו, בדמות מפלגת קדימה, הביאו על ישראל שתי מלחמות קשות בדרום ובצפון, והפכו בשחיתותם את תושבי הדרום והמרכז לברווזים במטווח טילים. כמו כן ירדה לשפל הרתעת ישראל על אויביה הקרובים והמרוחקים.

"היום מותר לעקורי גוש קטיף ולתושבי הדרום והמרכז לחכך ידיהם בהנאה לשמע בשורת ההתפוררות והקבורה הפוליטית של מפלגת קדימה, שהוקמה מתוך הליכוד פנימה. הציבור הולך ומבין שלליכוד ולקדימה שנולדה בליכוד ובאצבעות מצביעי הליכוד, יש אלטרנטיבה ישרה והגונה, והיא הרשימה המשותפת של האיחוד הלאומי והבית היהודי, שבבחירות הבאות מביאה במשותף עשרה מנדטים, כשכל מפלגה רצה לחוד, ו-30 כאשר הן רצות ברשימה משותפת."

בנוסף, מונה כצל'ה את רשימה של מקימי קדימה: אריאל שרון, עומרי שרון, אהוד אולמרט, חיים רמון, אברהם הירשזון, ציפי לבני , דן חלוץ וצחי הנגבי. המשותף להם, לפי כץ: "כל אלה פגעו בארץ-ישראל ובתושביה ובאורח פלא הורדו מאיגרא רמא לבירא עמיקתא, וכך כעת קורה לכל המפלגה שנבראה בחטא ובשחיתות".

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן