Skip to content

כשסיפור הפרברים פוגש את ריקוד מושחת

ביקורת סרט / ענת מנדל שון ואמילי רוקדים את האהבה כדי לנצח את הנסיבות והקשיים הנערמים בדרכם. הם משבשים סדרי עולם ושוברים את כל המוסכמות. STEP UP 4 הוא סרט חביב ומרענן לימי הקיץ הלוהטים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

   7 בסולם מגפון

יפים ומשתדלים. מקורמק וגוזמן. באדיבות סרטי יונייטד קינג

שון ואמילי נפגשים על דרך מקרה בחופי מיאמי, בסרט הרביעי בסדרת סרטי הריקודים STEP UP בבימויו של סקוט ספיר. שון, רקדן חתיך ותפרן משכונה קטנה בפרברי מיאמי, מנהל קבוצת רקדני רחוב שכונתיים. אמילי, בתו של איש עסקים עשיר ודורסני, מתחרה על מקום באקדמיה לריקוד וצריכה למצוא את הדרייב לנשמה.

שניהם מתאהבים נגד כל הסיכויים ורוקדים ביחד את האהבה כדי לנצח את הנסיבות והקשיים הנערמים בדרכם. רומיאו ויוליה של הפרברים האמריקניים במאה ה-21.

בשיתוף פעולה צבעוני, מרקיד (כמובן) ומסעיר הם משבשים סדרי עולם, עוצרים את התנועה, מרעישים במוזיאון ושוברים את כל המוסכמות.

סוד אהבתם מתגלה לחבורת הרקדנים האנרכיסטית משהו, שחבריה רואים בשון בוגד ומנסים לשבש גם את הקשר בינו לבין אמילי, ולא רק את שלוות האזרחים. למותר לציין שעובדה זו מדירה שינה מעיניו של האב השמרן, שרוצה עבור בתו את הטוב ביותר ורואה בריקוד גחמה חולפת ומיותרת, ואת הקשר שלה עם שון כרעה חולה.

האהבה מנצחת. באדיבות סרטי יוניטד קינג

קתרין מקורמק (אמילי) התפרסמה בגרסה האמריקנית של "נולד לרקוד", וכאן בתפקידה הראשון בקולנוע היא משחקת נסיכה אמריקנית המחפשת משמעות לחיים –  ומוצאת את קבוצת רקדני הרחוב ובראשם שון, שימלאו את ליבה בתשוקה. היא גמישה להפליא עם שפגאט אלוהי, אך לא מאוד משכנעת במשחקה.

ראיין גוזמן (שון) גם הוא שחקן בתחילת הדרך, משחק את הרקדן היפיוף, צעיר ללא עתיד ברור, שמוביל קבוצת רקדנים כדי להשמיע קול צעקה ולעלות לתודעת הציבור.

אז מקורמק לא מוצלחת כמו ג'ניפר גריי ב"ריקוד מושחת" וגוזמן הוא לא פטריק סוויזי, אבל הם משתדלים, והם יפים וחתיכים. הסרט חביב ומרענן וכמו כל דרמה מוזיקלית טובה לקיץ לוהט, הסוף טוב והאהבה מנצחת. 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן