Skip to content

במצרים מכחישים משלוח איגרת מהנשיא מורסי לנשיא פרס

דוברו של מורסי הוציא הערב הכחשה גורפת לידיעות שפורסמו בישראל, על האיגרת ששלח נשיא מצרים לנשיא המדינה שמעון פרס. הדובר, יאסר עלי, אמר בראיון ל"אל אהרם": "הדברים שפורסמו בתקשורת בישראל ובמצרים הם שקר וכזב. לכל הידיעות הללו אין כל בסיס"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בבית הנשיא סירבו אמש להגיב על הכחשותיה של קהיר, בדבר האיגרת ששלח נשיא מצרים מוחמד מורסי, לנשיא המדינה, שמעון פרס. אולם גורמים מדיניים בירושלים סירבו להתרגש מהכחשות אלה ואמרו כי ההכחשות האלה היו צפויות, לנוכח הלחצים הפוליטים המופעלים על נשיא מצרים, שהוא איש "האחים המוסלמים".

דוברו של מורסי הוציא הערב הכחשה גורפת לידיעות שפורסמו בישראל, על האיגרת ששלח נשיא מצרים לנשיא המדינה שמעון פרס. הדובר, יאסר עלי, אמר בראיון ל"אל אהרם": "הדברים שפורסמו בתקשורת בישראל ובמצרים הם שקר וכזב. לכל הידיעות הללו אין כל בסיס".

המכתב הנלווה שהתקבל בבית הנשיא משגרירות מצרים לאיגרת הנשיא מורסי
המכתב הנלווה שהתקבל בבית הנשיא משגרירות מצרים לאיגרת הנשיא מורסי
האיגרת מנשיא מצרים לנשיא פרס
האיגרת מנשיא מצרים לנשיא פרס

האיגרת, שתוכנה ותמונתה פורסמו היום, הגיעה לנשיא פרס בתגובה לברכת הרמדאן ששלח האחרון למקבילו המצרי. "קיבלתי את ברכותייך לרגל חודש הרמאדן בתודה עמוקה", כתב מורסי לפרס, והוסיף: "אני מבקש לנצל את ההזדמנות כדי לחזור ולהדגיש את תקוותי לכך שננקוט כל מאמץ אפשרי להשבת תהליך השלום במזרח התיכון למסלול הנכון, כדי שכל עמי האזור יוכלו לזכות בביטחון וביציבות – ובהם גם העם בישראל".

1 Comment

  1. דן
    1 באוגוסט 2012 @ 9:18

    אולי הרפז הוציא את המכתב הזה ?? לך תדע…

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן