Skip to content

הכינו את הילדים: סרטי האנימציה שיקררו לכם את הקיץ

חצי מהחופש הגדול מאחורינו. מה עושים בחצי השני? מגפון תרבות נחלץ לעזרתכם. במקום להסתובב בחוץ בשמש הקופחת, אפשר לבלות בנעימים במקום סגור וצונן, שמספק בידור ועניין לכל המשפחה. בחרנו עבורכם את עשרת סרטי האנימציה, שיעניקו לכם ולילדיכם בילוי נעים וקריר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כמדי שנה, העונה החמה של יולי אוגוסט מתמלאת וגדושה בסרטי ילדים מונפשים. חלקם מדובבים על-ידי מיטב השחקנים הישראליים, בכולם יש חיות מדברות ויש גם אפוסים שוברי קופות בתלת מימד.

במקום להסתובב בחוץ בשמש הקופחת, אפשר לבלות בנעימים במקום סגור וצונן, שמספק בידור ועניין לכל המשפחה. מגפון תרבות מרכז עבורכם את עשרת סרטי האנימציה הלוהטים, שיקררו לכם ולילדים את עונת הקיץ.

הפיה לילי וחד הקרן

אגדה על מסע ההרפתקאות של הפיה לילי אל ממלכת כחוליה, יחד עם חד הקרן ושאר החברים מורודיה. לילי חייבת לשחרר את בני הממלכה השכנה מכישוף קר, שגרם לכל הארץ להתכסות בקרח ושלג. גם בגירסה מדובבת.

חבר על ארבע

סרט הרפתקאות לכל המשפחה, המגולל את סיפור התבגרותו מחמם הלב של ג'וק (JOCK) , כלבלב קטן ואמיץ היוצא עם בעליו למסע אחר אוצרות באפריקה. במהלך המסע מוצא ג'וק את האוצר האמיתי – האמונה בעצמו. זאת, בין היתר, בזכות הקשר האמיץ ומחמם הלב בינו לבעליו האוהב והאהוב.גם בגירסה מדובבת וגם בגירסת תלת-מימד.

 אמיצה

סרט הקיץ התלת-מימד של פיקסאר-דיסני. מרידה, הנסיכה הסקוטית, מעדיפה לעסוק בקליעה בחץ וקשת על פני תפקידיה כנסיכה רגילה. באחת מהרפתקאותיה היא משחחרת כוח אפל, שמסכן את ממלכתו של אביה. עכשיו היא חייבת לצאת למשימה כדי להציל את הממלכה וגם את שמה הטוב.גם בגירסה מדובבת וגם בגירסת תלת-מימד.

 עידן הקרח 4: יבשת בתנועה

הדמויות האהובות של עידן הקרח – מני, דייגו וסיד, יוצאים להרפתקה מופלאה לאחר ששיטפונות סחפו את היבשת וכעת הם מופרדים משאר השבט. הם יוצרים סירה מקרחון, וזו משגרת אותם למסע בלתי נשכח. מני והחבורה עומדים בפני אתגרים חדשים שמעמידים את גבורתם במבחן, כשהם פוגשים יצורים ימיים מופלאים, חוקרים עולם חדש ונאבקים בפיראטים אכזריים.גם בגירסה מדובבת וגם בגירסת תלת-מימד.

 הרפתקאות מקס

בניסיון למנוע ממנו לאתר את כל שלושת קריסטלי האריות, שיאפשרו לו להשתלט על הממלכה, מקס האריה נאבק במאסטר הצללים. למקס וחבורתו יש אבן קריסטל אחת ולמאסטר הצללים אבן אחת משלו, והדרך היחידה לנצח את הקרב היא לאתר את האבן השלישית לפני שיגלה אותה מאסטר הצללים. המרוץ הגורלי אחר הקריסטל חושף את מקס לשלל הרפתקאות מסוכנות ומפתיעות.גם בגירסה מדובבת.

 זמביזיה

לצד מפל מים קסום ובתוך סככת עץ ענקית, שוכנת לה עיר הציפורים התוססת "זמביזיה". העיר, אשר נודעת כעיר הבטוחה ביותר באפריקה, הפכה לאטרקציה גדולה בקרב מעופפים הבאים להכיר חברים חדשים ולחיות חיי הרמוניה. קאי, שחף צעיר, נוטש את אביו כדי התגייס ליחידת ציפורים מובחרת המתריעה בפני תושבי העיר על  הוריקנים וסערות למיניהן. אביו של קאי יוצא בעקבות בנו ונלכד על-ידי בודג'ו, לטאה ענקית, הזוממת עם חברתה, מראבוס, להשתלט על זמביזיה. קאי, אשר מתוודע לחטיפת אביו, מבין שהוא קלוע בתוך מזימה מסוכנת – ונאבק עם בודג'ו על המשך קיומה של זמביזיה.גם בגירסה מדובבת וגם בגירסת תלת-מימד.

מדגסקר 3: מקרקסים את אירופה

החיות מגן החיות מצאו את המסווה המושלם כדי לנסוע הביתה לניו יורק – והן חוצות את אירופה יחד עם קרקס נודד. בפרק זה מצטרפות כמה דמויות חדשות כגון קפטן שנטל דובואה (פרנסיס מקדרמונד) – פקחית שנחושה ללכוד את החיות, אריה ים איטלקי, נמר רוסי ויגואר דרום-אמריקאית.גם בגירסה מדובבת וגם בגירסת תלת-מימד.

 בימים הקרובים ועד סוף הקיץ, צפו גם לסרטים הבאים:

 פיראטים!

יו גראנט, בתפקידו הראשון בסרט אנימציה, מדבב ב"פיראטים!" את קפטן פיראט, שודד הים המזוקן והנלהב, אימת יורדי הים. לצידו צוות כושל במיוחד ונראה שאין להם סיכוי מול הסכנות האורבות להם בדרך. אך לקפטן יש מטרה אחת: להכות באויביו המרים בלאק בלאמי וקוטלאס ליז, כדי לזכות בפרס פיראט השנה. הם יוצאים למסע בין חופים אקזוטיים היישר לרחובותיה הערפיליים של לונדון הוויקטוריאנית, ולאורך הדרך נלחמים במלכה השטנית וגם מתחברים למדען צעיר ואומלל, צ'ארלס דארווין. לרגע אינם מוותרים על הדבר שפיראטים הכי אוהבים: הרפתקאות. גם בגירסה מדובבת וגם בגירסת תלת-מימד.

 פרדי שיגועים

הילד ויקטור וחבריו נאלצים למצוא דרכים יצירתיות להתמודד עם פרדי, בריון העיר שנוהג להציק להם. בזכות חברות אמיצה ושיתוף פעולה בין חברים, הם מצליחים להערים עליו ולומדים בעזרת המצאות מצחיקות ועולם הדמיון, לעמוד על שלהם ולא להתפשר. גם בגירסה מדובבת.

 סמי וחברים מסביב לעולם

סמי וריי, שני צבי ים וחברי אמת, נהנים מהמים ומהחול של שונית האלמוגים ומשגיחים על שתי הצבות שזה עתה נבקעו: ריקי ואלה שנמצאות בדרכן לים הגדול. ביום בהיר, צייד חוטף אותם כדי להכניסם לאקווריום המרהיב, אליו מגיעים תיירים בדובאי. האחראי באקוואריום הוא סוס הים, ביג די, שמגלה להם את תוכניתו לבריחה הגדולה. עם החברים החדשים שמצאו – ג'ימבו הדג ולובסטר מגמגם, אנאבל התמנונה המתוקה ומשפחה שלמה של פינגווינים, סמי וריי רוקמים מזימת בריחה משלהם. כל זה קורה בזמן שריקי ואלה הקטנות מגיעות עם תוכנית לפרוץ פנימה ולהציל אותם. גם בגירסה מדובבת.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן