Skip to content

סטטוס חם מתוך הזינזנה

דפני ליף חגגה יומולדת 26 בהפגנה האלימה, סתיו שפיר נעצרה, רגב קונטס חטף אלה בברך. קבלו את הסטטוסים ששיגרו הלילה (מוצ"ש) לפייסבוק מנהיגי המחאה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

עימות אלים במאהל התקווה הלילה (צילם: דן חיימוביץ)

דפני ליף:
"תודה לכולם על האיחולים, אני מחבקת את כולכם עם המון אהבה! עכשיו במאהל בגן התקווה אחרי כמעט שלוש שעות של צעדה עם מאות אנשים טובים כמוכם במטרה למנוע את פינוי המאהל. המתנה הטובה ביותר ליום הולדת היא הביחד שלנו! כולנו נמשיך הלאה ועד גיל 27 דברים ישתנו :)"

סתיו שפיר:
"הרבה אנשים שיש להם בית הפגינו הלילה יחד עם אלה שאין להם. כבר שישה חודשים שאנחנו נלחמים על עתיד המדינה שלנו יחד. ללא אלימות, רק בכח השותפות והתקווה. זה לא קל, וזה רק ילך ויהיה קשה יותר, אבל בסוף נזכה לראות כאן מקום טוב, באמת טוב, לכולנו. אמן. (בזינזנה, כלואה עם נאוה היקרה לידי ועוד המון עצורים בתאים נפרדים, צועקים, העם דורש צדק חברתי!)".

רגב קונטס:
"פרשתי רגע הצידה ממאהל התקווה, כדי לטפל בברך הקטנה שלי, שאלת מג"בניק העיפה לה את הפיקה למאה מטר, כאילו שיחק גולף. בהפגנת התקווה הערב רק המג"בניקים שיחקו. כולנו, כל מאות המפגינים שהגיעו מכל הארץ בקור לחצר האחורית הרטובה של ישראל כדי להגן על מאהל האין ברירה שמפנה מחר ילדים ואימהות ממש לרחוב, היינו מאוד רציניים. רציניים להשאיר מאחורינו את המדינה הרעה וחסרת הלב שהפכנו להיות, למען הקמה של מדינת ישראל, כמו שהורינו חלמו עליה, בצ'כוסלובקיה או בתימן".

יגאל רמב"ם מובל למעצר (צילם: רפי מיכאלי)

קונטס הבוקר ליגאל רמב"ם, עמיתו למאבק: "אצלך מעצרים זה כמו מילואים! אתה המורה שלנו לכל דבר! גיבור!"

תשובתו של רמב"ם לא איחרה לבוא: אפשר גם להיות מתוגמל על זה כמו מילואים? 🙂
באמת שאני בסך הכל עושה את המעט שאפשר"

4 Comments

  1. חמרמרורת
    8 בינואר 2012 @ 15:38

  2. אודי א
    8 בינואר 2012 @ 11:08

    זו כותרת ראשית? לא רציני בכלל.
    מכם מצפים ליותר. הרבה יותר.

    • שרית פרקול
      8 בינואר 2012 @ 13:50

      שלום אודי, תודה על התגובה.
      יש לנו ועוד יהיו לנו כותרות ראשיות מכל מיני סוגים, נקווה שימצאו חן בעיניך יותר 🙂

    • יפתח בריל
      9 בינואר 2012 @ 4:32

      ואני מבקש לפרט. ב"יום ההולדת של דפני" – שהביקורת אינה מופנית אליה, חלילה – נעצרו בין 23 ל-40 איש (יש נתונים סותרים), לפחות אדם אחד נפצע ברגלו, וכעשרים גברים, נשים וילדים, מהם אנשים עובדים, עמדו בפני פינוי ממגוריהם הארעיים מבלי שנמצא להם פתרון דיור אחר. אז נכון שישנן במגפון כותרות ראשיות מכל מיני סוגים, אבל סיקור מעמד טראגי כזה כאילו היה מסיבת יום הולדת של סלבס הוא עיתונאות בלתי-מוסרית שלא היינו מצפים למצוא בוויי-נט. ומכם מצפים ליותר. (אני מפנה את הדברים לא לכתבת אלא לעורך).

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן