Skip to content

המדים החדשים של מכבי חיפה לעונת 2012/13

מדים חדשים, רכבים חדשים, אוטובוס חדש, מאמן חדש (ישן) ואוטוטו גם איצטדיון חדש. במכבי חיפה עושים הכל כדי להתחיל בסוף החודש את עונת המשחקים 2012/13 ברגל ימין
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ביום חמישי האחרון (2 באוגוסט 2012), כחודש לפני תחילת העונה ה-100 של מועדון הכדורגל מכבי חיפה, הציגו שחקני הקבוצה את המדים החדשים של המועדון תוצרת חברת נייקי.

החולצות החדשות משלבות את צבעי הירוק והלבן המסורתיים של המועדון עם בד הנותן ביצועים מקסימליים והשפעה נמוכה על הסביבה.

מדי הבית של קבוצת מכבי חיפה. צילום באדיבות נייקי העולמית
מדי הבית של קבוצת מכבי חיפה. צילום ל"מגפון אופנה" באדיבות נייקי העולמית

המדים קלים, מיוצרים בטכנולוגית ה- Dri-FIT של נייקי ובעלי נקבי אוורור זעירים המאפשרים לשחקנים להישאר יבשים וקרירים גם בלהט התחרות. צווארון החולצה עגול, נוח ומונע חיכוך.

שחקני מכבי חיפה מצטרפים לשחקני הקבוצות המובילות בעולם: בדומה למדים של אינטר, שהצגנו במדור זה בחודש שעבר, מדי הבית החדשים של מכבי חיפה עשויים פוליאסטר ממוחזר. זהו חידוש טכנולוגי של נייקי, שהופך את המדים לידידותיים לסביבה. לשם ייצורם של המדים לשחקן – חולצה ומכנסיים – נעשה שימוש ב- 13 בקבוקי מים ממוחזרים. תהליך ייצור חדשני זה אף מפחית את צריכת האנרגיה בשיעור של עד 30% בהשוואה לייצור רגיל של בדי פוליאסטר. מאז 2010 השתמשה חברת נייקי ביותר ממיליארד בקבוקי פלסטיק ממוחזרים ליצירת מדים.

מדי הבית של קבוצת מכבי חיפה. צילום באדיבות נייקי העולמית
מדי הבית של קבוצת מכבי חיפה. צילום ל"מגפון אופנה" באדיבות נייקי העולמית

בנוסף למדים החדשים, קיבלו השחקנים רכבי הונדה סיביק חדשים והמועדון צוייד באוטובוס חדש. הירוק באמת עולה.

עונת המשחקים 2012/13, שעתידה להיפתח בסוף החודש, תהיה עונה מעניינת למכבי חיפה: זו תהיה העונה הראשונה של ראובן עטר כמאמן הקבוצה והעונה האחרונה בה תשחק מכבי חיפה באיצטדיון קרית אליעזר.

במסיבת העיתונאים שהתקיימה ביום חמישי האחרון, הכריז יעקב שחר, נשיא הקבוצה, שבכוונת המועדון לפעול במהלך העונה הקרובה למיגור תופעת האלימות והגזענות בכדורגל הישראלי. בשלב ראשון, מתכנן שחר לקיים מפגשים יזומים עם קהל האוהדים של הקבוצה בנושא זה.

* * *

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן