Skip to content

יונייטד חתמה על הסכם עם איגוד הטייסים

בכך הוסר איום שביתת הטייסים. המו"מ נמשך שנתיים בגלל הקושי להגיע להסכם עבודה אחיד שהיה טמון בהבדלי החוזים בתנאי השכר, הטבות והפעילות המבצעית, שהיו בחברות יונייטד וקונטיננטל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הסכם העבודה החוזי עם נציגי איגוד הטייסים, שאליו הגיעה בשבוע שחלף קבוצת האחזקות יונייטד קונטיננטל, קידם עוד יותר את קבוצת התעופה הגדולה בעולם, שמוזגה ב-2010, בתחום שילוב תנאי הפעלת כוח האדם הממוזג שלה. כך מסרה סוכנות הידיעות בלומנברג.

טייסים שניהלו את המשא ומתן, תדרכו את מנהיגי איגוד הטייסים הארצי על ההתקדמות, מסרו מקורות קרובים אליהם, שביקשו להשאר בעילום שם, בגלל שהשיחות הוגדרו פרטיות. הם גם סרבו לפרט את תנאי ההסכם החדש.

האישור הסופי של ההסכם, שיחתם על ידי איגוד הטייסים הארצי, יחבר בין את שתי קבוצות הטייסים של חברות התעופה לשעבר, יונייטד איירליינס וקונטיננטל איירליינס, שהמיזוג ביניהן נסגר באוקטובר 2010, בעת שחברת התעופה המשותפת החדשה נרשמה בשם יונייטד איירליינס, והשאירה את המטה הראשי שלה בשיקאגו.

חוזים שונים

הסכם העבודה עם הטייסים מסיר את איום השביתה הפוטנציאלית, שאושר על ידי הטייסים ב-17 ביולי, כדי למחות על חוסר ההתקדמות לקראת חוזה אחד, אחרי יותר משנתיים של משא ומתן. המטרה במו"מ שניהלה קבוצת האחזקות יונייטד קונטיננטל, הייתה להגיע לחוזה עבודה אחיד עם הטייסים של שתי חברות תעופה יונייטד וקונטיננטל, כאשר החוזים הקודמים שלהם באותן החברות, לפני המיזוג, היו שונים בתנאי השכר, הטבות והפעילות המבצעית. החתימה על ההסכם הייתה, כנראה, לאחר שהצדדים הצליחו לגשר בין התנאים השונים וליצור אחידות תנאים מוסכמת.

ראהסאן ג'ונסון (Rahsaan Johnson), דובר יונייטד וליסה כהן, דוברת הטייסים, סירבו להגיב.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן