Skip to content

הישרדות נרכשה על ידי רשת

חברת רשת הודיעה על רכישת התכנית עתירת הרייטינג של ערוץ 10, הישרדות. זכויות ההפקה והשידור נרכשות מחברת Castaway והן תועברנה לרשת באופן מיידי, במהלך השנה הנוכחית. האם מהלך זה מצביע על ביסוס המגמה ליצירת איחוד בין רשת וערוץ 10?
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אף כי רכישת זכויות השידור להישרדות על ידי רשת, נראית כמהלך של מחטף והשתלטות עוינת נגד הערוץ המתחרה, הרי איום הסגירה המרחף מעל ערוץ 10, בד בבד עם מאבק עיקש של רשת לשמירה על עוגת הפרסום שלה, כשמשקיעים פוטנציאליים מזימים את השמועות על כוונתם להכנס להשקעה בערוצי הטלוויזיה עתירי החובות, עשויים לרמז על ניסיון להציל את שתי הספינות מטביעה על ידי איחודן.

התכנית רוקדים עם כוכבים הסתיימה זה כבר, אבל ברשת ממשיכים להנציחה. איתות מצוקה? עכשיו אולי הישרדות תציל את הספינה מטביעה

על כל פנים, ערוץ 10 הגיב בחומרה למהלך ומאיים בנקיטת מהלכים משפטיים נגד העברת זכויות השידור מידיו, לאחר שרשת ניהלה, לטענתם , מאחורי הגב משא ומתן עם חברת ההפקה הבריטית שבערוץ 10 לא ידעו אודותיו דבר.

רשת הודיעה כי מדובר בטענות מופרכות וכי תתחיל כבר במהלך השנה הנוכחית בהכנות להפקת העונה הראשונה של הישרדות תחת קורת הגג שלה מתוך כוונה לחזק את סוגת הבידור בחברה הכוללת את התכניות המירוץ למיליון וThe voice:  "רשת נמצאת בתקופה מואצת של עשייה טלוויזיונית מזה כשנתיים, הן בתחום היצירה הישראלית המקורית והן בתחומי הבידור והריאליטי. אנו שמחים על הצטרפותה של  הישרדות ללוח השידורים של רשת" לצד THE VOICE והמירוץ למליון" נמסר מרשת שאף הודיעה כי " תמשיך לעשות טלוויזיה משפחתית, ערכית וחיובית, תוך שמירה על אחריות ציבורית, בכל אחד מהז'אנרים".

ג'וליה דיק, מחברת Casyaway מסרה, "נהנינו לעבוד עם ערוץ 10 לאורך השנים. בחרנו ברשת להמשך עתידה של הסדרה בישראל, זאת בזכות יכולות ההפקה והביצוע הגבוהות שרשת הציגה בכל הטיפול בפורמטים הבינלאומיים שברשותה, וכן בזכות סט הערכים עליהם מושתתת החברה".

הישרדות משודרת בארה"ב על ידי רשת CBS מאז שנת 2000 , בהנחייתו של  ג'ף פרובסט. ערוץ 10 , כמו עוד למעלה מחמישים רשתות שידור בעולם, החזיק בזכויות השידור לתכנית המצליחה במשך שש עונות רצופות. התכנית הונחתה לאורך כל התקופה על ידי גיא זוארץ. בחלק מהרשתות מופקת התכנית זו העונה העשרים ושתיים.

Castaway היא חברה בריטית שפיתחה והשיקה כמה מהתוכניות המובילות באנגליה – הבולטת שבהן היא הישרדות. החברה נמצאת בבעלות צ'רלי פרסונס ובין מנהליה ובעלי מניותיה גם היוצר בוב גלדורף.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן