Skip to content

חשד: שני עובדי תחזוקה בגדר המערכת דיווחו על ירי שלא היה

שני עובדים ישראלים, שעסקו בתחזוקת גדר המערכת סמוך לרמאללה, דיווחו על אש שנפתחה לעברם על ידי פלסטינים. במשרד הביטחון חושדים שהשניים בדו מלבם את אירוע רק כדי לחלץ את רכבם התקוע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שני עובדים של חברה קבלנית, המועסקת על ידי משרד הביטחון, שעבדו בתחזוקת גדר המערכת האינדוקטיבית (מערכת אזעקה הפועלת עם נגיעה בגדר) של התנחלות כוכב יעקב, דיווחו בתחילת השבוע, בשעות הצהריים, על ירי שנפתח לעברם מכיוון רמאללה. כוחות צה"ל ומשטרה הוקפצו למקום והחלו בסריקות.

בערוצי התקשורת של המתנחלים דיווחו בגדול על אירוע קשה ותבעו מהצבא לשנות את מדיניות התנועה של הפלסטינים בכבישים. לאחר מספר שעות של סריקות בשטח, לא העלו גששי צה"ל וכוחות השיטור והצבא כל ממצא שיתמוך בגרסת העובדים.

בשלב זה עלה חשד בלב הגששים, כי השניים פשוט נתקעו עם רכבם סמוך לרמאללה והגו כביכול דרך יצירתית לחילוצם מהשטח. בשלב זה החלו  שוטרי מחוז ש"י לבדוק חשדות אלו. מהמשטרה נמסר כי השניים יזומנו בקרוב למשטרת בנימין על מנת למסור את גרסתם לאירוע. המשטרה עדיין לא פסלה את גרסת השניים. בערוצי התקשורת של המתנחלים מתעלמים מעניין זה ועברו לסדר היום.

אגף הדוברות של משרד הביטחון ביקש להבהיר: בניגוד לנטען על ידי דוברות המשטרה ובניגוד לדיווח בערוץ 10, באירוע בכוכב יעקב לא מדובר בעובדי משרד הביטחון אלא בעובדים של חברה פרטית הבונה גדר עבור הישוב כוכב יעקב.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן