Skip to content

ישראייר תיתן חסות לקבוצת הכדוסל הפועל אילת

בהיקף של 200 אלף שקל. מצטרפת בכך לקבוצת פתאל, נותנת החסות הראשית. ישראייר תטיס את הקבוצה לאימונים ומשחקים במרכז הארץ. השחקנים יענדו את הלוגו "ישראייר" וישתלבו באירועים שישראייר תארגן למען הקהילה. את הקבוצה יאמן עודד קטש
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת התעופה ישראייר חתמה על הסכם חסות עם קבוצת הכדורסל הפועל אילת, לעונת המשחקים 2012/13 בהיקף של כ-200 אלף שקל. היא מצטרפת בכך לקבוצת פתאל, נותנת החסות הראשית. הפועל אילת עלתה השנה לליגת העל ועודד קטש נבחר להיות מאמן הקבוצה.

מטוס איירבס של ישראייר
מטוס איירבס של ישראייר

על פי הסכם החסות, תשמש ישראייר חברת התעופה הרשמית שתטיס את שחקני, מאמני ומנהלי הקבוצה למשחקים ואימונים, שיתקיימו במרכז הארץ וקבוצת הפועל אילת תשתלב באירועים מרכזיים של החברה ובפעילות למען הקהילה שקבוצת ישראייר מארגנת. בנוסף, הלוגו "ישראייר" יודפס על בגדי השחקנים ויפורסם בשילוט במגרש הכדורסל הרשמי של הקבוצה.

הסכם החסות לעונת המשחקים 2012/13, הוא מתוך תפיסת עולם הדוגלת בשותפויות ארוכות טווח ובבניית תהליכי הצלחה.

"אני גאה על הצטרפות ישראייר למועדון הכדורסל שלנו בניצוחו של המאמן עודד קטש ומברך על היוזמה של ישראייר לתמוך בענף הספורט בכלל ובקבוצת הפועל אילת בפרט שהצטרפה לליגת העל", אומר הסמנכ"ל לשיווק של ישראייר, דורי שושן, "החיבור של הפועל אילת בכדורסל למותג ישראייר הוא חיבור טבעי וברור. ישראייר מעורה בחיי הקהילה האילתית מאז הקמתה ופעילה ברבדים רבים בעיר. מדובר בקבוצה צעירה שתייצג את העיר אילת בליגת העל, עם מאמן בעל ניסיון, הישגים מרשימים, ומקצועיות המשקפים את הערכים שאנו דוגלים בהם: הישגיות, מצוינות ושאיפה מתמדת להצלחה”.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן