Skip to content

מותר לפרסום – נלכדו שניים מעושי הלינץ' בחיילי צה"ל ברמאללה

הותר לפרסום כי נעצרה חוליה רחבת היקף של החמאס ברמאללה. בין העצורים שניים מאלו שביצעו את הלינץ' האכזרי בשני חיילי המילואים בתחנת המשטרה הפלסטינית בעיר ב-2000
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

דובר צה"ל התיר לפרסום כי השב"כ וצה"ל בשיתוף משטרת ישראל, חשפו בחודש יוני האחרון תשתית רחבה של ארגון החמאס שפעלה בגזרת רמאללה ובכפרים נוספים בשטחים הכבושים באזור בנימין. לדברי דובר צה"ל, ראשי ההתארגנות שנתפסו שימשו כמפקדת החמאס באזור רמאללה וסביבותיה.

מעצר חברי רשת החמאס (צילום: דובר צה"ל)

עוד נודע כי בין החשודים שנתפסו, נעצרו גם שני חשודים, אבראהים תאופיק מעדי (51), ויאסר אבראהים מוחמד חטאב (40), שניהם תושבי רמאללה, שהודו במהלך חקירתם במעורבותם הפעילה ברצח הלינץ' שאירע ב-12 באוקטובר 2000.

באירוע זה נרצחו באכזריות שני חיילי מילואים של צה"ל שטעו בדרכם והגיעו לפאתי רמאללה. השניים, רב"ט ודים נורזיץ, וסמ"ר יוסי אברהמי,  הובלו לתחנת המשטרה המקומית, ושם התפרץ המון זועם ומוסת לתוך התחנה, הרג את החיילים והשליך את גופותיהם מהחלון.

בתחילת החודש הגישה הפרקליטות הצבאית לבית המשפט הצבאי ביהודה כתבי אישום המייחסים לשניים עבירות של גרימת מוות בכוונה. בשב"כ מבקשים להבהיר כי גם 12 שנה לאחר הרצח פועלים אנשיו עם שאר כוחות הביטחון למצות את הדין עם כל המעורבים בפרשה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן