Skip to content

נבחרת הכוכבים שתנעל הערב את האולימפיאדה

הבוקר פורסם בלונדון, שגם אדל, הנסיכה עטורת הפרסים של המוזיקה הבריטית, תופיע הערב בטקס הנעילה של האולימפיאדה - עם להקת מיוז, ג'ורג' מייקל והספייס גירלז. הטקס החגיגי יוקדש ל-60 שנות מוזיקה בריטית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
פתחנו ולכן נסיים. מיוז. צילום: swampa ויקיפדיה

מאת אילת מריה מיטש

טקס הנעילה של האולימפיאדה בלונדון, ב-12 באוגוסט, באצטדיון האולימפי, יציג מחווה ל-60 שנות מוזיקה בריטית וייקרא "סימפוניה של מוזיקה בריטית".

לקראת הטקס נפוצו שמועות על רשימת האמנים שיופיעו בו. הרשימה המלאה נשמרת עדיין בסוד עדיין, אך ל"מגפון" נודע כי היא כוללת, בין השאר, את להקת מיוז, ספייז גירלז, אד שירן וג'ורג' מייקל. 

לפי השמועות  צפויים להופיע גם the who, take that. לאחר שגרסה מיוחדת של השיר "Running Up That Hill" של הזמרת קייט בוש הועלתה והוסרה מאתר אמאזון, גם בוש נוספה, כנראה, לרשימת המופיעים.

להקת מיוז, יוצרת ומבצעת השיר הרשמי של אולימפיאדת לונדון "Survival", אישרה בראיון למגזין NME כי היא תופיע ותבצע את השיר בהופעה. דום הווארד, מתופף הלהקה, סיפר שהשיר לא נכתב במיוחד לאולימפיאדה, אבל כשפנו אליהם הם הציעו אותו משום שרוח השיר מתאימה למשחקים האולימפיים. גרסה דיגיטלית של האלבום, הכוללת את הופעתם בטקס הנעילה, תצא לאור באותו יום.

פרז הילטון טוען הבוקר בבלוג שלו, שהנסיכה עטורת הפרסים של עולם המוזיקה הבריטית, אדל, היא אחד השמות המפתיעים שיופיעו הערב בטקס נעילת האולימפיאדה בלונדון. אדל הודיעה באתר הרשמי שלה ביוני האחרון כי היא ובן זוגה סיימון קונקי מצפים לילדם הראשון. בשנה האחרונה נאלצה אדל לעבור ניתוח במיתרי גרונה, ולאחר תקופת החלמה ארוכה חזרה בגדול בפברואר האחרון, בטקס הגראמי לשנת 2012, שבו גרפה שישה פרסים ושרה את להיטה הגדול "Rolling In The Deep"', שעליו זכתה גם בפרס סינגל השנה.

1 Comment

  1. דיירקשניתת
    10 באוגוסט 2012 @ 17:52

    לכתוב שגם וואן דיירקשן יופיעו לא יזיק בכלל

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן