Skip to content

הכל מוכן לחתונת השנה: בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי

אם לא קיבלתם הזמנה, אתם כנראה לא נמנים על החברים הקרובים של בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי. שמועות עקשניות מדברות, שהזוג הנוצץ של הוליווד ייכנס בברית הנישואים כבר בסוף השבוע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
חגיגה כפולה. צילום gettyimages

לאחר אירוסיהם באפריל השנה, עיתון ה"סאן" עומד על כך שאנג'לינה ג'ולי ובראד פיט עומדים להינשא בסוף השבוע הזה בביתם בדרום צרפת, בשאטו מיראבאל. ג'ולי בת 38 ופיט יחגוג בדצמבר יומולדת 49.

העילה לחרושת השמועות ההיסטרית, אך הנחושה והמתחזקת, היא החגיגה לציון יובל ה-50 לנישואיהם של הוריו של פיט, ג'יין וביל, שתתקיים שם. המקומיים טוענים, שבהתחשב בהיקף ההכנות שפיט מפקח עליהן אישית ובעובדה שהתכשיטן האישי של ג'ולי הוא בין המוזמנים, כמו גם חברו הטוב ביותר, ג'ורג' קלוני, ההמולה גדולה מדי בשביל אירוע שיכיל רק את החגיגה של ההורים.

בעוד כולם מנסים לאתר עדויות מובהקות להכנות לאירוע מכונן שכזה, העיתון המקומי טוען, עם זאת, שלפי החוק הצרפתי ג'ולי ופיט חייבים להתחתן רשמית בעירייה ולא יוכלו לערוך את טקס החתונה הרשמי בטירה שלהם גם אם זהו רצונם.

בין המוזמנים. קלוני

הזוג היפה של הוליווד הכירו ב-2004 על הסט של הסרט "מר ומרת סמית", והם מוכנים להודות רק בכך שאמנם התאהבו שם, אולם פיט לא בגד באשתו אז, ג'ניפר אניסטון. ג'ולי טענה שמאחר שאביה, השחקן ג'ון וויט, בגד באמה, היא לא מסכימה ליחסים אינטימיים עם גבר נשוי. "לא אוכל להביט אחר כך בעצמי בבוקר, וגם לא אמשך לגבר כזה שבוגד", טענה ב-2005, בראיון לתכנית "today", עם יציאת הסרט לאקרנים.

השניים מעולם לא התייחסו לשמועות על טיב יחסיהם, כוונותיהם להינשא או להיפרד, מלבד הצהרה בתמיכתם בנישואים של זוגות חד מיניים. ההשערה היא שהם בחרו להתחתן בצרפת בדיוק בגלל סיבה זאת – תמיכתה בנישואים כאלה.

בחודש שעבר דווח כי ג'ולי הביעה את זעזועה בפני פיט על כך שאמו, ג'יין, שלחה מכתב גינוי לנישואים חד-מיניים במיזורי לעורך העיתון שם. פיט, ילד של אמא, כפי שהוא מוגדר, נמנע מעימות, בדיוק כפי שאמו ג'יין, כותבת נלהבת של מכתבי תגובה לעיתונים, נמנעה כל השנים משיחות על פוליטיקה עם בחירת לבו של בנה.

בראנג'לינה מגדלים יחד שישה ילדים, שלושה מאומצים – מקמבודיה, אתיופיה ו-וייטנאם – ושלושה שנולדו להם, בת וזוג תאומים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן