Skip to content

המשימה החדשה של טום קרוז

אולפני יוניברסל חשפו בסוף השבוע את הלהיטים שלהם לסתיו 2012 ולקיץ 2013. פרסום ראשון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אולפני יוניברסל הודיעו השבוע על מועד יציאתם לאקרנים של שלושה סרטים חדשים, וחשפו גם את מועדי יציאתם של סרטי הקיץ שלהם.

מ"האוס" למירוצי מכוניות. אוליביה ויילד. צילום: Cristiano Del Riccio, ויקיפדיה

"Rush", סרטו של הבמאי זוכה האוסקר רון הווארד, ("נפלאות התבונה"), ובכיכובם של השחקן האוסטרלי כריס המסוורת' ("שלגייה והצייד") והשחקן הגרמני דניאל ברוהל ("ממזרים חסרי כבוד"), ייצא ב-20 בספטמבר. בסרט משתתפת גם השחקנית אוליביה ויילד, ד"ר הדלי בסדרה "האוס". הסרט מספר את סיפור יריבותם של שני נהגי מרוץ בתקופת הזוהר של מרוצי פורמולה 1, האנגלי ג'יימס האנט והאוסטרי ניקי לאודה.

ב-18 בינואר ייצא "Mama", המותחן שהפיק הבמאי והמפיק גיירמו דל טורו, ("המבוך של פאן"), בבימויו של אנדרס מושייטי ובכיכובם של ניקולאי קוסטר-וולדאו ("משחקי הכס"), וג'סיקה צ'סטיין ("עץ החיים" ו"העזרה"). השניים מגלמים זוג המחפש אחר שתי ילדות שנעלמו, אחייניותיו של קוסטר-וולדאו. לאחר שהן נמצאות, משוכנע הזוג שישות על טבעית חדרה לבית דרכן.

נשלח למשימה בכדור הארץ. קרוז. צילום: MTV Live at, ויקיפדיה

יציאתו של סרט המד"ב של טום קרוז, "Oblivion" תוקדם ל-19 באפריל, ושבוע לפניו תצא גרסת ה-IMAX שלו. הסרט מביא את סיפורו של אחד ממפעילי כלי הטיס-ללא-טייס האחרונים הנשלח למשימה בכדור הארץ, ומגלה ניצול חללית זרה הגורם לו לתהות על חייו והעולם שבו הוא חי. עוד משתתפים בסרט מורגן פרימן, מליסה לאו וניקולאי קוסטר-וולדאו. הסרט אינו מיועד לקהל סרטי קיץ מובהק, אבל הוצאתו במהדורת IMAX מעידה על תקוותה של יוניברסל בנוגע לעתידו בקופות.

בקיץ 2013 ייצאו להקרנות שני סרטי המשך נוספים – "מהיר ועצבני 6", ו"גנוב על הירח 2". בסרט "מהיר ועצבני 6 " מופיעה גם השחקנית הישראלית גל גדות, ששיחקה גם ב"מהיר ועצבני 5". "גנוב על הירח" נחשב לאחד מסרטי האנימציה המצליחים ביותר בקופות, וכיכבו בו, בין היתר, סטיב קארל וג'ולי אנדריוז. 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן