Skip to content

תחרות רעיונות חדשניים – "להמציא את העתיד"

חברת הטכנולוגיה "לוקהיד מרטין" השיקה תחרות רעיונות לפיתוחים חדשניים בעלי חשיבות גלובלית, כגון מקורות אנרגיה, אבטחת מידע ממוחשב ושירותי בריאות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת "לוקהיד מרטין" השיקה החודש תחרות חדשנות בין-לאומית נושאת פרסים בסכום כולל של 50 אלף דולר. התחרות פתוחה לכולם, והשלב הראשון בה החל בשבוע שעבר, ויימשך עד 30 בספטמבר 2012.
התחרות, "להמציא את העתיד", יוצרת במה בין-לאומית עבור משתתפים המגלים תחומי עניין משותפים, ובכך מספקת סביבה מתאימה לחשיבה יוזמת וחדשנית בנושאים הקשורים לעתידו של כדור הארץ. המתמודדים מוזמנים להגיש את הצעותיהם במסגרת התחרות במגוון רחב של תחומים בעלי חשיבות גלובלית, ובהם שמירה על מקורות האנרגיה, אבטחת מידע ממוחשב ושירותי בריאות.

אמצעי המחשה

המציעים יתארו את הרעיון שגיבשו, ויוכלו להוסיף אמצעי המחשה כדוגמת סרטון וידיאו ומסמכים שונים שיצרו, כדי להעביר את המסר. הגשת הרעיונות תתבצע באתר מיוחד שנפתח לצורך התחרות בכתובת: https://lmco.brightidea.com/innovatethefuture. כל רעיון שהוצע יועמד לעיון הגולשים, והם יוכלו להגיב ולהצביע בעדו או נגדו. עם תום מועד הגשת הרעיונות תבחן ועדה מיוחדת שתורכב מאנשי "לוקהיד מרטין" וגורמים נוספים את הרעיונות, ותבחר עד חמישה רעיונות זוכים.

ועדת בחירה

לאחר בחירת החמישה הם יתבקשו להציג את הרעיון שלהם בפני ועדת הבחירה, ואז יבוצע הדירוג הסופי. הפרס לזוכה במקום הראשון יהיה 25 אלף דולר, הפרס השני יזכה את בעל הרעיון ב-10,000 דולר והפרס השלישי, שיתחלק בין שלושה משתתפים, יזכה כל אחד מהם ב-5,000 דולר.

"לוקהיד מרטין חוגגת השנה מאה שנות מורשת של תגליות, חידושים, המצאות ופריצות דרך שיצרו השפעות מתמשכות על החברה האנושית – החל מהניסיונות האנושיים המודרניים הראשונים לטוס, דרך מערכות לשליטה בתעבורה האווירית וכלה בחקר הראשוני של החלל", מציין ד"ר ריי ג'ונסון, סגן נשיא בכיר והמנהל הטכנולוגי הראשי. "לקח חשוב ממורשת זו הוא שרעיונות טובים יכולים להגיע מכל מקום. באמצעות התחרות החדשה, אנחנו יוצרים סביבה מקוונת חדשה שתסייע לאנשים מרקע וממקומות שונים ובעלי ניסיון מגוונים לחלוק את רעיונותיהם".

[related-posts title="כתבות נוספות בנושא חדשנות"]

חוזה פיתוח

בנוסף לפרס הכספי, יקבל הזוכה במקום הראשון חוזה לפיתוח (Incubation contract) במכון הטכנולוגי של מרילנד, הממוקם באוניברסיטת מרילנד, שיסייע לבחון ולפתח את הרעיון אותו הציע במסגרת התחרות.

"לוקהיד מרטין" מציינת בימים אלו את יובל המאה להיווסדה. החברה עוסקת במחקר, פיתוח וייצור של מערכות, מוצרים ושירותים בטכנולוגיה עילית. החברה מעסיקה כ-123 אלף עובדים ברחבי העולם, והיקף המכירות שלה בשנת 2011 עמד על כ-46.5 מיליארד דולר.

לחברה יש נציגות בישראל, ולה מערכת ענפה ורבת-שנים של שיתופי פעולה עם תעשיות היי-טק והתעשייה הביטחונית בארץ.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן