Skip to content

חברת יונייטד מציעה שירות מחלקת תיירים פלוס בקו ישראל ניו יורק

מחיר שידרוג למחלקה הזאת הוא 109-129 דולר למושב. היתרון במחלקה החדשה הוא מרווח נוסף לרגליים של 15 ס"מ. כמו כן הצטרף השף מאיר אדוני אל "קונגרס השפים הישראלי" של יונייטד איירליינס ויטביע את חותמו על המנות הכשרות בכל המחלקות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת יונייטד מצטרפת לחברות התעופה המציעות כרטיסי טיסה במחלקת תיירים פלוס (Economy (Plus. המחלקה החדשה ממוקמת בין מחלקת תיירים (United Economy) למחלקת העסקים ((United BusinessFirst, ומציעה מושבים המקנים מרווח רגליים מוגדל ב-15 ס"מ. מחלקה זו תופעל החל ממחר, 14 באוגוסט 2012. כך מסר היום מנכ"ל חברת יונייטד בישראל, אבי פרידמן, במסיבת עיתונאים בתל אביב. כמו כן דיווח פרידמן על הצטרפותם של שף העל מאיר אדוני, המכין אוכל כשר למהדרין עבור נוסעי יונייטד, לצד חיים כהן ומיקה שרון.

אבי פרידמן, מנכ"ל חברת התעופה יונייטד בישראל. (צילום: רמי זרנגר)
אבי פרידמן, מנכ"ל חברת התעופה יונייטד בישראל. (צילום: רמי זרנגר)

פרידמן ציין, כי אפשר לרכוש מושבים במחלקת תיירות פלוס בעת הזמנת הטיסה, או ישירות באתר החברה וכן בדלפקי החברה בשדות התעופה, במחיר שינוע בין 109-129 דולר לנוסע בקו תל אביב – ניו יורק.

בקו זה מפעילה כעת יונייטד איירליינס מטוס בואינג 777 בתצורת המושבים הבאה: 145 מושבים במחלקת תיירים, 72 מושבים במחלקת תיירים פלוס ו-50 מושבים במחלקת עסקים/ראשונה.

חברים בתכנית הנאמנות MILEAGEPLUS® במעמד ®Premier היוקרתי זכאים לקבל מושבים אלו ללא תשלום נוסף. חברי התכנית בעלי מעמד בעלי מעמד Premier 1K ן-Premier יוכלו להזמין מושבים אלו בעת הזמנת טיסתם, עבור עצמם בתוספת שמונה נוסעים נלווים. לקוחות המחזיקים בכרטיס Premier gold זכאים להזמין מושבים אלה מראש, עבור עצמם בתוספת נוסע נלווה אחד.

כסא אקונומי בחברת התעופה יונייטד
כסא אקונומי בחברת התעופה יונייטד

עם הכנסת המחלקה החדשה יופעל ביונייטד מדרג נרחב של מחירים – חלוקה לתת מחלקות (Classes), במחירים שונים במחלקות התיירים ועסקים-ראשונה, כאשר שורה 16, שהיא הראשונה במחלקת התיירים, אחרי מחלקת עסקים עם מרווח גדול מאוד לרגליים, תימכר בתוספת של 150 דולר לכל כיוון ואילו בשאר מושבי מחלקת התיירים במחירים השונים של תת המחלקות יתאפשר בתוספת של 109- 129 דולר לכל כיוון לקבל שידרוג למחלקת תיירים פלוס.

מתחרה באל על

מחלקת תיירים פלוס החדשה של יונייטד, תתחרה במחלקת תיירים פלוס של אל על, שהוכנסה לשירות בסוף חודש מאי השנה, כאשר אל מציעה במטוסי 34-40 מושבים בכל מטוס, בהתאם למטוס. מחיר השידרוג ממחלקת תיירים רגילה באל על לתיירים פלוס הוא 80 דולר לקטע טיסה לאירופה ו-150 דולר לקטע טיסה ליעדים הרחוקים, כגון ניו יורק, שאליו טסה יונייטד.

לאור העובדה שחברות לופטהנזה ובריטיש איירליינס החליטו לצמצם קיבולת לקראת עונת הסתו והחורף ולעבור למטוסים צרי גוף, מתחיל להתברר המצב, שבו חסרים בשוק, בחמש השנים שחלפו, מטוסים רחבי גוף, בגין איחור ביציאתו לפעילות מסחרית של מטוס בואינג 787 דרימליינר, וגם בגלל איחור ביציאתם לפעילות מסחרית של מטוסי איירבס סופר ג'מבו A380 ו-A350. מסיבה זו מעדיפות חברות התעופה להפעיל את המטוסים רחבי הגוף בטווחים הארוכים ולהשתמש במטוסים צרי גוף בטווחים הקצרים והבינוניים.

אדוני יטביע את חותמו על המנות הכשרות

אבי פרידמן ומאיר אדוני - חיבור כשר. (צילום: נאוה טרסי)
אבי פרידמן ומאיר אדוני - חיבור כשר. (צילום: נאוה טרסי)

ואילו פרידמן והשף מאיר אדוני, הבעלים של מסעדות כתית והמזללה, חגגו בכתית את השקת מחלקת תיירים פלוס של יונייטד בקו תל אביב ניו יורק. בעוד פרידמן סיפר על המושבים המשופרים, הגיש אדוני ממבחר מנות ויינות הבית. השניים גם הודיעו על שיתוף פעולה ביניהם: אדוני יצטרף אל "קונגרס השפים הישראלי" של יונייטד איירליינס ויטביע את חותמו על המנות הכשרות בכל המחלקות.

"אני שמח שניתנת לי ההזדמנות קולינרית להכין מנות אוכל לחברת יונייטד, עם כל הייחודיות של הכנת אוכל למטוסים הטסים בגובה רב. בשבילי זה אתגר מיוחד ואני מקווה שנוסעי החברה יוכלו ליהנות מהמנות שאכין", ציין אדוני.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן